Hikk!

MissFlite

Glad i forumet
Jeg tror baby hikker mye om dagen. Det dunker ihvertfall rytmisk og svakere enn spark under navlen, hikk hikk hikk! Flere ganger om dagen.

Håper det er det der er ihvertfall, og ikke noe alien som kommuniserer med morse ellerno!

Hvis hikkebevegelsene kommer fra under navlen er vel hodet på riktig sted også :smiley-bounce012

Flere som har hikke i magen om dagen?

Har kun kjent hikke under navlen når jeg tenker meg om, og det har jeg kjent en god stund nå. Men hun kan jo umulig ha ligget med hodet nede så lenge [emoji28]

Kjenner hikke hver dag, opptil 2-3 ganger om dagen. Små rytmiske, regelmessige dunk.

Jeg har ikke kjent noe hikke i det hele tatt ennå. Storebror hikker masse husker jeg...

Ikke kjent hikke denne gang, men sist gang var det veldig mye hikking!

De siste to ukene har han hikket en del! I starten kunne jeg bare kjenne det hvis jeg la hånden på magen, men nå kjenner jeg det uten.

Har ikke lagt merke til noe hikking enda jeg.

Den siste uka har det vært mye hikking.. ho turner godt enda, så har vært både over og under navlen.. [emoji28][emoji28]

Må være hikking her også! Rytmiske, små dunk som kommer og går! Fascinerende :hilarious:

Jeg er litt usikker, men har kjent noen rytmiske dunk som er mye svakere enn spark. Men de forsvinner etter ganske kort tid. Kan det være hikking?

Jeg er usikker, for jeg vet ikke hvordan det kjennes ut! Men jeg hørte hikken med doppler når jeg var til jordmor sist[emoji5]

Masse hikking og kjent det en god stund ja [emoji4]

Back
Topp