hikk

Hikking hver dag her også, noen ganger i timesvis ❤️
 
Hikking er et sunnhetstegn. Her hikker lille minst 5-10 ganger pr dag. Er i uke 31
 
Du må prøve å filmen magen en gang når babyen hikker :)
 
Kjenner heller ingenting til dette. Dere som har baby som hikker, når startet dette?
 
Har heller aldri kjent hikk. Hverken nå eller sist
 
Kjenner heller ingenting til dette. Dere som har baby som hikker, når startet dette?

første gang jeg skjønte hva som skjedde var jeg i uke 29. lå i senga og kjente noe rytmisk dunking, skvatt til litt småpanisk og lurte på hva som foregikk. lå og kjente på det litt før jeg skjønte at ahaaa, han hikker bare [emoji23][emoji28]
 
Tror jeg har kjent det ihvertfall 3 ganger, men det var ganske tilfeldig for jeg synes ikke det er så lett å legge merke til:) Kjenner det best hvis jeg har hånda på magen:)
 
Det kjennes nesten ut som de første svake sparkene som kom rundt uke 18, bare rytmisk :)
 
Ser for meg at jeg nok gjerne er en av de som har en baby som ikke hikker. Det eller så har morkaken lagt seg foran slik at jeg ikke kjenner noe [emoji28]
 
Jeg også trodde at jeg ikke kom til å merke noe hikking, men for et par dager siden (30+4), merket jeg det! Og nå hikker han flere ganger i døgnet :)
 
Mye hikking her også, og det har det vært i flere uker. Er 32+0 i dag. Har også kjent hikking i de andre svangerskapene [emoji4]
 
Back
Topp