Hikk Hikk

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Nå har babyen hikka i ca 10 min. Går jo bare noen sekunder mellom hvert hikk. Stakkars, må være irriterende :p

Åh, det har jeg ikke kjent enda .. Håper han slipper å plages med det, for jeg hater å hikke :b nå derimot, har jeg nettopp hatt i meg et lite rundtstykke med nugatti..blir vel turning i magen etterhvert ;-)

Uff, slik er gutten min også.. Hikker minst 3 ganger om dagen, og hikker veldig fort.. Syns så synd i han fordi jeg vet hvor ubehagelig det er selv :p men trøster meg med at det er et sunnhetstegn da, tenker at han får sterke og fine lunger når han hikker så ofte :D

Hehe, tenker også at det må være irriterende :p her hikkes det også flere ganger om dagen :)

Min hikker og ofte men ikke over så lang tid som går. Men det er jo en del av "opptreningen" tiø å klare livet i luft og ikke i vann så det er jo bare bra :) og nyfødte hikker ganske ofte de og. Er sikkert bra for noe :D

Er det normalt å ikke kjenne hikking enda? Jeg er 31+4 idag og har hatt to skikkelige hikke-babyer i magen fra før. Mener å huske jeg ikke kjente hikking før sent med nr2 også, men husker ikke hvor sent.

Her hikkes det minst en gang til dagen ja. :D Må være ganske irriterende tenker jeg, men det er jo bare et tegn på at alt er bra heldigvis. :) Måtte ta doppleren på hikken her en dag, ble skikkelig høy lyd. :D

Ikke merket noe til den hikkingen ennå. Men forje hikket mye.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjent vesla hikke for første gang i dag :) Guttungen hikka masse, og fortsatte med det etter fødsel stakkar. Hikker jo med hele kroppen, må jo være ufattelig irriterende. Hehe :)

Jeg har ikke kjent hikking enda, men forrige Hikka masse og han var en gulpeunge! Så håper det stemmer at fostere som ikke hikker, ikke gulper ;)

Min hikker i nesten 20 minutt i går. Jeg syntes så synd på henne. :/

Den har jeg ikke hørt før faktisk. :P Er det flere med slik erfaring? :)
Mine to første hikka masse!! Spesielt nr 2. Ingen av de har vært gulpere :)

Både jeg og babyen har hikke! Hva er oddsen liksom? :p

Back
Topp