Hikk Hikk

prikken2

Betatt av forumet
Noen andre her som har babyer som hikker???? Min ligger å hikker flere ganger til dagen. To sekunder mellom hikkene i alt fra ett kvarter til en time om gangen. Nesten som å ha lemus i blæren for den hikker rett mot blæren og du kan kjenne vært hikk utenifra. Stakkars liten, må jo være slitsomt!!  

Samme her[:D] heile magen rister fleire ganger om dagen

Ble fortalt at det er veldig bra at de hikker for da trener de opp mellomgulvet. Der er visst en samenheng med at barn som hikker mye gulper lite etter fødsel, hvis det stemmer må prikkeliten bare fortsette å trene mellomgulvet.[:)]

Her er det også  mye hikking hver dag, synes det er litt søtt jeg  Hikk, hikk, hikk

Min lille skatt har også hikket jevnt og trutt ved flere anledninger ja [:D]
Det er jo litt deilig også da, enda en nydelig påminnelse om at den lille skatten har det fint inni der [:)]

ORIGINAL: prikken2

Ble fortalt at det er veldig bra at de hikker for da trener de opp mellomgulvet. Der er visst en samenheng med at barn som hikker mye gulper lite etter fødsel, hvis det stemmer må prikkeliten bare fortsette å trene mellomgulvet.[:)]

Helmaks om det stemmer ja!

vært endel hikking de siste ukene

Jeg satt faktisk og tenkte på dette selv tidligere idag...
Spurte min mamma til råds også... om hvor mye som faktisk er "normalt" og hikke...
Det kunne hun ikke svare meg på da, men når hun gikk med meg hikka jeg visst flere ganger om dagen.... Men når hun gikk med lillebroren min hikka han kun 2-3 ganger iløpet av hele svskapet!!!!

Min lille skatt hikker 2-4 ganger om dagen MINST her ihvertfall....

Så ikke vet jeg... Godt og høre at det bare ikke er meg ihvertfall!!! Hehe

blir litt hikking ja[:)]
godt at det er bra da

ORIGINAL: Cathrine76

Samme her[:D] heile magen rister fleire ganger om dagen

Enig! [:)] Han hikker veldig ofte, mye og tett, hehe! Kjennes jo ut som leamus... Noe jeg ikke synes er sørlig digg. Da tar jeg heller hælspark i ribbena anytime! [8D]

Nei, jeg TROR ikke det har vært noe hikking enda....... Men husker godt at alle de andre har hikket mye i perioder [:)] 

Den lille krabaten her har fått det for seg at H*n skal sparke RETT PÅ BLÆRA mi hele dagen!! Nesten så jeg tisser på meg flere ganger [&:] [:D]

Her er det mye hikking, flere ganger om dagen. Alle mine tre unger har hikka mye. Jeg syns egentlig det er litt ubehagelig jeg, men litt morsomt også. Er jo et lite livstegn fra huleboern...
Jeg har hørt at hikking ofte kommer før eller var det etter at de har drevet med pusteøvelser. I allefall at det har noe sammenheng med opptrening av lungene eller noe sånt.
Begge de to ungene jeg har fra før hikka mye (omtrent likt) da de lå i magen, Snuppa var en kjempegulper, mye og ofte, mens Lillemann nesten aldri har gulpa...

Har ikke merket noe hikking fra lillemor enda, men det kommer vel etterhvert [:)]

her er det masse hikking flere ganger om dagen. det er litt rart å kjenne på. min lille ligger også å banker bak itarmen på meg det er litt ubehagelig da det kjennes bak i baken lissom.men men. å noen ganger er det aktivitet over allt i magen.

Jepp, kjenner det kjempegodt at hele babyen rister stakkar. [:D]

Back
Topp