*lykkeligst*
Forumet er livet

Fine skiltet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Skjønte ikke jeg!Gollemor skrev:
Hva var morsomt?
:P
Hva var morsomt?
*lykkeligst* skrev:
Hva var morsomt?
Fikk det av en britisk kompis som lurte på hva i alle dager det betydde... Tror ikke den engelske oversettelsen er helt ok
~Simsalabim~ skrev:
*lykkeligst* skrev:
Hva var morsomt?
Fikk det av en britisk kompis som lurte på hva i alle dager det betydde... Tror ikke den engelske oversettelsen er helt ok
Oversettelsen er helt grei den, men det er ikke så lett å skjønne betydningen av skiltet uten noen sammenheng. Antar at dette er skilt utenfor en tunnel eller lignende. I Oslofjordtunnelen anbefales det bilistene å lytte til radio når de kjører inn i tunnelen. Vegtrafikksentralen kan bryte av sendingen for å komme med viktige meldinger til trafikantene.
Så...ikke sånn kjempekomisk..
~Simsalabim~ skrev:
*lykkeligst* skrev:
Hva var morsomt?
Oversettelsen er helt grei den, men det er ikke så lett å skjønne betydningen av skiltet uten noen sammenheng. Antar at dette er skilt utenfor en tunnel eller lignende. I Oslofjordtunnelen anbefales det bilistene å lytte til radio når de kjører inn i tunnelen. Vegtrafikksentralen kan bryte av sendingen for å komme med viktige meldinger til trafikantene.
Så...ikke sånn kjempekomisk..