Hihihi :)

t0mmelise

Forumet er livet
ville bare ønske dere alle en kjempe fin dag :) 
Noen spesielle planer i dag peepz? :) 

Her er det møkka vær deluxe og jeg er spent på om jeg får mannen hjem i dag pga askeskyen.. det står at flyplassen er stengt :-( 

Vi får lekebesøk, skulle gjerne vært ute men siden det er en blås-bort-dag i dag å, så tror jeg vi får leke inne... det er eneste planen:) 

Og håper at du får mannen hjem *krysser fingra for det*

I dag har vi vært på lekegruppe nedi høgget her, jeg og T ;-) Laga fint håndavtrykk i maling, og spiste kjempegod pastasalat. Nå sover poden, og mamma koser seg i soffen med pc`en og roen ;-)

Ha en flott tirsdag, all`i`hopa!!! ;-)

vi skal være hjemme og kose oss med finger maling og i kveld skal vi endelig få opp underlags tapeten i walk in garderobenemoticon 

så i juni skal vi bli heeelt ferdig med den og jeg GLEDER megemoticon

Så koselig :) herlig innevær da, det er det jo :D hihi..

Ha en kjempe fin dag og playdate :)

Ser ut som mannen kommer seg hjem.. flytrafikken back on track nå :) 

Å der kom det opp 2 svar til.. rare greier det her :-/

Så koselig snickers, hørtes kjempe morro ut :) pastasalat er sååå jam :) 

Kan tenke meg du gleder deg til det ja sweet cherry :D blir nok kjempe bra :) Du må legge ut bilder når den er feeeerdig :D 

Sov ett par timer etter jeg hadde levert i bhgen. Kom jo hjem fra jobb i natt og da ble det ikke mange timene med søvn gitt :/

Her blåser det elefanter og kameler og regner til tider møe. Så blir jeg festlig trimtur på meg i dag!! Nope. men ut skal jeg! Skal ikke ligge på latsiden nå som vi har konkurranse i firmaet, hahaa!!!!

Her er det også DRITTVÆR (ja, det måtte skrives med store bokstaver).

Har vært på jobb i dag (og i dag har det vært møte etter møte etter møte..), jobber alltid sent om tirsdagene og det er litt kjedelig, da. Særlig når mannen er på jobb og jeg må ordne handling, mat, kjøring og henting selv.

Men i dag fikk jeg hjelp av min mor, så da gikk det på skinneremoticon

Har hatt en fredelig ettermiddag også. Eldstemann skadet seg på fotballkamp før helgen, så han kunne ikke gå på trening i dag, og mellomste - som skulle på kor - fikk ikke beskjed om at de skulle ha avslutning en annen plass, så da ble det ikke kor heller.

Vert på jobb i dag, laga å åt nystekte vafle der :) etter det fekk ej og Fredrik goo middag heime me ne mamma, så for vi heim å stooooorkoste oss før han la sej :) livet e herlig :)

t0mmelise skrev:
Å der kom det opp 2 svar til.. rare greier det her :-/

Så koselig snickers, hørtes kjempe morro ut :) pastasalat er sååå jam :) 

Kan tenke meg du gleder deg til det ja sweet cherry :D blir nok kjempe bra :) Du må legge ut bilder når den er feeeerdig :D 

jeg skal legge ut bilder..SEFF!  emoticon

Jeg har vært på jobb og mathias har vært i barnehagen. etter at vi kom hjem gikk vi tur i det fææææle været for å trille ned søppelspannet til veien. (JA jeg bor midt i skogen og tar ca 20-30 min frem og tilbake med søpla.. ;) men mannen pleier å ta den i bilen da.) men fin tur med mathias i bæremeis :)

fikk du hjem mannen da t0mmelise? håper det går bra!!!!

jeg venter min mann hjem på lørdag. d ahar han vært i østerrike i 2 uker. så hvis han ikke kommer hjem så blir jeg GAAAAL!!

Vi har vært hos manuell terapeut og slipper å gå dit igjen, siden han sa alt er på stell, så det gleder et mammahjerte. emoticon Og så har vi vært ute i drittværet, som ble nevnt oppe her. I tillegg lurer jeg på om jeg holder på å bli syk. Det har jeg ikke tid til, så i morgen føler jeg meg sikkert bedre. Helt sikkert.

Er han kommet hjem nå? Ja, her må vi følge med, vettu. :D

Så koselig å lese om dagene deres :) DET tror jeg vi må skrive om mere :) 
Også var det ekstra koselig å se deg her inne igjen Amaryllis :) long time no see :( 
Ellers så er det bare for at jeg ikke er her så lenge om gangen lenger :D hehe.. men det kommer seg nå :) 

Mannen kom hjem vettu, det var enda godt :) hehe.. Var alene med snuppa i 2 dager, vi koste oss men det va jaggu godt å få han hjem igjen.. hehe.. det var stress å dra på svømming alene med ei vilter jente.. men det er vel sånne ting som går seg til :D 

Håper dere alle får en kjempe gooood natt :) I dag har vi vært på 15 mnds kontroll og fått sprøyte i armen :) gikk sååå bra :D 

Back
Topp