hihi=))

Cizza03

Forumet er livet
I dag var jeg på ultralyd...[:D][:D][:D][:D]
Tok min siste puregon sprøyte da jeg kom hjem, så lørdag er siste dag med spray og eggløsnings-sprøyte på lørdag kveld[:D][:D]
Mandag er det uttak og innsetting på onsdag[:D][:D]

Fikk noen gldestårer over at vi er i gang nå og får 2 spennende uker foran oss...er jo spent på om jeg merker noe underveis...hihi[;)]

Så spennende!!! Masse lykke til! [:)] Gleder meg til jeg er i samme situasjon som deg etter jul! Gode ønsker fra meg!

Takk[:)] ja det er spennende[:)]

Gledestårer skulle det stå...

Så spennende vennen. Masse lykke til. [:)][:)][:)]
Krysser alt som krysses kan.

Takk jenter[:)]
Vi får ikke satt inn 2 egg fo sjansen for å få tvillinger var for stor...så håper at det blir gull-egget [:)][:)]
hihi[:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Så spennende vennen. Masse lykke til. [:)][:)][:)]
Krysser alt som krysses kan.

sign denne

Takker jenter[:)]
Gleder meg sånn nå altså[:)][:)]

Så gøy at du endelig snart er rugar[:)][:)][:)]

Masse lykke til[:D] Håpa virkelig du ruge på gullegget på onsdag

Takk[:)]
håper jeg oxo[:)]
håper vi får pos test begge to...hihi[:)]

Ohh Lykke til :) :) Gode tanker sendes over :) :)

Njååå sååå skjønne dere er[:)]

Det er vel fortsatt sånn at vi jenter blir sykmeldt de 3 dagene ved egguthenting og egginnsetting ,men kan gå tilbake i jobb dagen etter egguttak ja?[:)]

ORIGINAL: Cizza03

Det er vel fortsatt sånn at vi jenter blir sykmeldt de 3 dagene ved egguthenting og egginnsetting ,men kan gå tilbake i jobb dagen etter egguttak ja?[:)]

Så koselig at du er ruger snart Cizza03! Gleder meg til å høre at du har testet positivt [:D]

Hvordan var det med sykemeldingen da... er i allefall for uthentingsdagen og dagen etter. Vet jeg sykemeldte meg på insettingsdagen også, for jeg var så øm i magen etter eggløsningssprøyta. Men, jeg husker ikke helt jeg!

ORIGINAL: vestlandsjento

Så gøy at du endelig snart er rugar[:)][:)][:)]

Masse lykke til[:D] Håpa virkelig du ruge på gullegget på onsdag
signerer
Ang. sykemelding: eg fikk velge om eg ville ha sykemelding de 3 dagene ved uttak og innsetting eller om
eg ville bruke egenmeldingsdager, så det er opp til deg hva du velger.

ORIGINAL: Guria

ORIGINAL: Cizza03

Så koselig at du er ruger snart Cizza03! Gleder meg til å høre at du har testet positivt [:D]

Hvordan var det med sykemeldingen da... er i allefall for uthentingsdagen og dagen etter. Vet jeg sykemeldte meg på insettingsdagen også, for jeg var så øm i magen etter eggløsningssprøyta. Men, jeg husker ikke helt jeg!

njåå...så kjekt å se deg igjen[;)] håper på pos test..skulle jo egentlig ruge ilag og trille baby-turer vi...hihi[:)]
håper jeg kommer etter med en pos test ja[:)]

GURIA/HOPE:
Ifjor var jeg sykmeldt alle 3 dagene,fikk sykmelding fra sykehuset...hun sykepleieren på ultralyden sa jeg kunne få det..
Men følte egentlig ikke at jeg trengte sykmelding,men det var jo uanz litt deilig da[:)]
Jeg har fri på uthentingsdagen,så det blir bare for 2 dager iallefall og har ingen egenmelding jeg kan bruke før des...pga ny jobb...

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: Tøysa

Så spennende!!! Masse lykke til! [:)] Gleder meg til jeg er i samme situasjon som deg etter jul! Gode ønsker fra meg!

Sign [:)]

Hvor mange egg så de på UL?

takk...hihi[:)]
denne var bare for å se om livmora er klar...skal sette eggløsnings-sprøyte i morgen kveld...kan vel ikke se egg før etter den vel?
Får vite på egg uttak på mandag om hvor mange egg som blir hentet ut...hun sa ingenting på ultralyden..bare målte og noterte ned noen greier...

Takk jenter...dere er så hælige som bryr dere så mye[:D][:D]

er så spent at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..synes allerede at tiden går tregt...hehe[:D]

Skal krysse fingre og tær for masse fiiiine egg!!!!!!!! Er SÅÅ spennende!! [:D]

Back
Topp