hihi

litennr3

Elsker forumet
Jag å min kära var inne å koste oss lite på sovrummet å när vi kom ut i stuen igen så fant vi en liten tulling under spisebordet.. så söt, med de rampesmilet när han såg oss..

Haha, har lucas blitt rampete?!
Tobias ligg i vogga og roper: "GODT JOBBA LUCAS!"

dere ass[8D]!!!så flink han er da:)...rampegutten er det nye navnet nå

ja han har av å till ett riktigt "tatt på fersken" smil.. blir nog en liten Emiiiiiiil han här.. =)

ORIGINAL: litenängel84

Jag å min kära var inne å koste oss lite på sovrummet å när vi kom ut i stuen igen så fant vi en liten tulling under spisebordet.. så söt, med de rampesmilet när han såg oss..

He he. Vær forsiktig, det var slik det ble 51 uker mellom våre to....[8D]

ORIGINAL: maoam

hi hi.. ja har nu äntligen begynt på minipille, vi har sagt att nästa ska vara planlagd, så vi får uppleva de og, att PRÖVA! [:D]

ORIGINAL: maoam

hi hi.. ja har nu äntligen begynt på minipille, vi har sagt att nästa ska vara planlagd, så vi får uppleva de og, att PRÖVA! [:D]

velvel, jeg gikk på cerazette når jeg ble gravid. Og jeg hadde IKKE glemt pilla[;)]

oj då.. cerazette jag har börjat me nu.. hmm.. [8|] måste man ta dom exakt på samma tid varje dag?

Jeg har to barn på cerazetta [;)]

Jeg gikk på cerazette da jeg ble gravid med knerten

seriøst, har så mange blitt gravid på den?????

i forgårs hev jeg alle cerazette pillene...har hatt mensen eller i allefall blødd i hele denne mnd, kun et par dager opphold siden jeg begynnte på den da han var 8uker...skikkelig drit...får ringe legen å få noen nye...noen som har erfaring av hvilke som virker? for har ivertfall ikke tenkt å bli gravid!!!

Back
Topp