hihi :)

HeltPåTur

Elsker forumet
Gutten vår sitter hjemme og sier: «Mamma, jeg vil ha en baby!!», og jeg sier: «Vil du det?». Da sier han: «Ja, og jeg vil ha en jente!! Det skal være en jente!!» Hehe, så nå gleder jeg meg bare enda mer til å kunne fortelle han at han skal bli storebror! :D (bank i bordet for at alt går bra!) - men det er jo sååå lenge til enda ;) 
 
Herlig!!! Sånn er det her også. Hun spør stadig omvi ikke kan få baby :P Gleder meg utrolig til å kunne fortelle henne det om en stund ;-)
 
Åhh ja er det ikke herlig. Tre åringen her er også vedlig babyvennlig og snakker stadig om han ikke kan få en baby han å...
 
Hihi, så søtt :D

Her er ikke snuppa gammel nok til å "selv ønske seg" baby, men vi snakker masse om babyer, og hun er ganske så opptatt av dem :)
 
Gratulere så masse med spire
 
datra mi er også sån ho er to år og 3 mnd. sier mamma har baby i magen jeg sier nei(vet jo ikke det før om to uker ca) og ho ser på far sin å sier: pappa plante frø i mammas mage.. hehe. de er hærlige når de sier sånt..(hei foresten=) )
 
Haha! De kan virkelig komme med noen gullkorn i den alderen de små :D
 
Hihi.

Her er minstejenta på 10 helt i hundre ang baby.
Vi snakket med dem alle sammen om hva de mente om vi en gang fikk en baby.
Det var greit for begge guttene, og jenta mi kom med kommentaren, det var nå på tide da. Hihi.
Da var hun 8 år gammel.
Hun har nå planlagt alt mellom himmel og jord.
Gleder meg til å fortelle henne den gledelige nyheten om en stund :)
 
Back
Topp