Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: stibli
Haha, stakkar KO da! Når jeg tenker meg om har faktisk ikke Adrian koblet fisken vi har til middag sammen med fiskene i akvariet vårt som han elsker. Men kanskje like greit [8D]
Men en annen ting. Vet KO hva drepe er altså? Her tror jeg at jeg hadde fått sjokk hvis Adrian hadde sagt noe sånt, for han vet IKKE hva drepe er (heldigvis [8D]).
ORIGINAL: *Smula*
Haha, stakkar KO da! Når jeg tenker meg om har faktisk ikke Adrian koblet fisken vi har til middag sammen med fiskene i akvariet vårt som han elsker. Men kanskje like greit [8D]
Men en annen ting. Vet KO hva drepe er altså? Her tror jeg at jeg hadde fått sjokk hvis Adrian hadde sagt noe sånt, for han vet IKKE hva drepe er (heldigvis [8D]).
Tenkte på nett det samme..
Dere må ha heftige samtaler rundt middagsbordet[8D]
ORIGINAL: MinKO
ORIGINAL: *Smula*
Tenkte på nett det samme..
Dere må ha heftige samtaler rundt middagsbordet[8D]
Nei vett ikkje hvor han har det fra eg, men eg syns ikke det var så "merklig" at han viste det [:)]