Hihi. Magen "hopper" rundt :-)

Sazzaz

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Har mistenkt en stund at babyens spark noen ganger er sterke nok til å synes på utsiden. Men hver gang jeg har tenkt det å prøvt å se, så har småen enten bare komt med svake spark eller ingen i det hele tatt. Men i dag har jeg endelig sett det. Til og med 2 forskjellige ganger med noen times mellomrom :-D sååå gøy. Hadde noen dager rundt jul der det var veldig lite liv, så etter litt bekymring da så er det gøy med mer og kraftig bevegelser igjen :-)

Har mistenkt en stund at babyens spark noen ganger er sterke nok til å synes på utsiden. Men hver gang jeg har tenkt det å prøvt å se, så har småen enten bare komt med svake spark eller ingen i det hele tatt. Men i dag har jeg endelig sett det. Til og med 2 forskjellige ganger med noen times mellomrom :-D sååå gøy. Hadde noen dager rundt jul der det var veldig lite liv, så etter litt bekymring da så er det gøy med mer og kraftig bevegelser igjen :-)
Så gøy da! Sett det her også hvis vi har tålmodighet nok ;-)

Det er så godt å se sånne tegn altså :) Har gudsjelov sett sånne spark utenpå hver dag siden 2 dager før julaften, og da kan man slappe litt mer av.

Så herlig! :-)
Verdens beste opplevelse og følelse! :-)

Samme her! Det er veldig deilig å se på. Og kan ikke huske at det var så sterkt så tidlig med forrigemann.. Så lurer på om det er tegn på en enda mer aktiv gutt. :rolleyes:

Var kjempe gøy å endelig se det. Siden jeg har følt at det har vært sterkt nok en stund. Er 26 uker i dag og førstegangs, så det meste gleder meg av slike småting :-P hehe. I dag kom typen at nå syns han snart ungen kunne komme. For han er så utålmodig :-D ikke at han vil at den skal være prematur født, men at tiden går så sent :-) og det er jo og kjekt. Å høre at han og gleder seg og ønsker ungen velkommen :-) Selv om jeg har visst det fra første sekund at babyen er ønsket fra hans side og :-)

Er så gøy å se når de har raptus! De 4 siste dagene har mini vært kjempeaktiv og det både ser og føles ut som om man har en eltemaskin i magen :p men desto større blir kontrasten til dagene med lite bevegelse og angsten blir enda større..

Back
Topp