hihi, liten pappa tabbe

dommett

Forumet er livet
har fått en pakk emed sånne liebro up&go fra 7kg i en av gratis pakkene så jeg tok på en i går ettermiddag. så skulle mannen bade og stelle gullet for kvelden mens jeg støvsugde litt. plutselig hører jeg bare han roper til meg fra gangen utenfor badet. han skriker at jeg må skru av støvsugeren og komme med en gang. skikkelig sint i stemmen..jøss da tenkte jeg.. kom inn på badet og han er så sur fordi jeg har brukt disse bleiene.. hun hadde bæsj overalt [8D] men ikke fordi den lakk... men fordi han ikke skjønte at de skulle rives i kantene, så han hadde jo dratt de av han [:-] hehe også så sur da... kunne vel sagt dette eter badet så kunne jeg støvsugt ferdig, var ikke akkurat noen krise som gjaldt liv eller død. når han skjønte at han hadde gjort feil ble han litt spak hehe

Hehe, morsomt[:D]

Hehe, känner igen det där :P Sambon har gjort likadant fast då var det som tur var ingen bajs i blöjan [:D]

ORIGINAL: liv09

Hehe[:D] Ikke alltid lett å være pappa[;)]

sign[;)]

tihi [:D]

Akkurat det der kunne mannen min gjort også [:D] Men han skifter ikke bæsjebleier [:-]

Sambo gjorde også sånn, men det var heldigvis ikke bæsj oppi da. Og senere så så han at jeg rev de opp i siden og lurte på hvordan jeg kunne være så smart...heh[8D]

Back
Topp