hihi brillene til

shorty86

Gift med forumet
A er ferdig.. fikk nettopp mld om at de var i butikken.. er så spent[:)] stakkars halv blinde gutten min[8|][:)] han er kjempe flink til å bruke lapp over øye i bhg..
ååh jeg håper bare han vil gå med brillene[:)]

Blir spennende....! Får håpe vi får se bilder av brillegutten din[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Vand

Blir spennende....! Får håpe vi får se bilder av brillegutten din[:)][:)][:)]

Og tenk så herlig - plutselig få se verden med klare konturer!!! [:D]

hehe ja.. han ble brillefin han.. men er uttrolig flau så vi får nesten ikke se på han[&o][:)]
Når han fikk på seg brillene de første minuttene så satt han heeeelt stille og sa ikke et ord.. svarte heller ikke når vi snakka til han.. stakar lille gutten min..
Men så gikk vi en tur i leke butikken og fant noe spennende å da gikk han med brillene lenge.. men hvis jeg nevner de eller no så er de rett av[8|] men han blir jo sliten av brillene i begynnelsen så det er jo greit med litt tilvenning..

får se om vi får tatt noen bilder når han er litt mer vant med de og faktisk har lyst til å se på oss[;)]

ja det håper jeg også.. ikke kjekt å måtte krangle hele dagen for å få han til å la de sitte..for han MÅ ha de på for at øynene skal ha en sjangs til å blli bedre.
men vi får se om vi finner på noe lurt som frister han litt.. gjøre det litt moro[;)]

hehe prøvde å se igjennom de i stad.. jeg så virkelig ingenting[8|] og enda det er bare halv styrke

ORIGINAL: shorty86

ja det håper jeg også.. ikke kjekt å måtte krangle hele dagen for å få han til å la de sitte..for han MÅ ha de på for at øynene skal ha en sjangs til å blli bedre.
men vi får se om vi finner på noe lurt som frister han litt.. gjøre det litt moro[;)]

hehe prøvde å se igjennom de i stad.. jeg så virkelig ingenting[8|] og enda det er bare halv styrke

Hvor sterke briller har han? +/-?

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ååh jeg husker aldri hva + og - er... men han har 7.5 og 9 langsynt[&:]

ååh jeg husker aldri hva + og - er... men han har 7.5 og 9 langsynt[&:]

Oi! Det merkes nok godt ja [&:] Er + forresten når man er langsynt [:)]

men syntes det er litt rart vi ikke har lagt mer merke til det.. har trodd han skulle være litt nærsynt men ikke såå dårlig syn hadde aldri falt meg inn.. men øyelegen mente at barn fokuserer vanvittig bra.. godt vi fant det ut så tidlig pga hadde vi venta til han var 6-7 år hadde det ikke gått ann å rette opp..

stakkars han våkna nå i stad med vondt i hode så vi får ta det pent[X(]

men syntes det er litt rart vi ikke har lagt mer merke til det.. har trodd han skulle være litt nærsynt men ikke såå dårlig syn hadde aldri falt meg inn.. men øyelegen mente at barn fokuserer vanvittig bra.. godt vi fant det ut så tidlig pga hadde vi venta til han var 6-7 år hadde det ikke gått ann å rette opp..

Dakkar... Jeg hadde +5ettellerannet når jeg var 8år, og da ble synet sjekka only lonely på grunn av at jeg hadde hyppig hodepine... Jeg kunne lett se skarpt når jeg bare ville - og kan det fremdeles, så derfor er ikke førerkortet mitt merket med at jeg skal bruke briller under kjøring selv om jeg ble sendt til synstest ifb med at jeg tok lappen... "Skjønner ikke hvorfor du skulle testes? Ser jo helt perfekt jo!?" sa damen på synssenteret [8D] Tror det er langt lettere å regulere synet når man er langsynt enn når man er nærsynt [;)] ..problemet er bare at det fører til anstrengelseshodepine.... [X(]

Tøffe gutten din da[:)] Greit med litt tilvenning, du skal se at det blir stas med brillene etterhvert!

Dakkar... Jeg hadde +5ettellerannet når jeg var 8år, og da ble synet sjekka only lonely på grunn av at jeg hadde hyppig hodepine... Jeg kunne lett se skarpt når jeg bare ville - og kan det fremdeles, så derfor er ikke førerkortet mitt merket med at jeg skal bruke briller under kjøring selv om jeg ble sendt til synstest ifb med at jeg tok lappen... "Skjønner ikke hvorfor du skulle testes? Ser jo helt perfekt jo!?" sa damen på synssenteret [8D] Tror det er langt lettere å regulere synet når man er langsynt enn når man er nærsynt [;)] ..problemet er bare at det fører til anstrengelseshodepine.... [X(]

jeg skal love deg at nærsynthet gir også hodepine.. selv med lav styrke[X(] det vet jeg alt om gitt[X(]
Jeg syntes det er litt rart at hs ikke har tatt tak i sjelinga hans.. siden jeg og ei i barsel gruppa har disuktert det med de siden de var små..[>:] de tar en synstest i 5 års aldrern tror jeg men sjeling SKAL sjekkes innen de er 2 sa legen.. går å tenker på hvor mange små som egentlig ser dårlig som ikke blir oppdaget.. A ser jo virkelig ikke en dritt på det venstre øye, han ser jo mer på det høyre men han lurte oss godt[&o]

ORIGINAL: Anis

Tøffe gutten din da[:)] Greit med litt tilvenning, du skal se at det blir stas med brillene etterhvert!

blir nok lettere i bhg.. der er det større barn med lapp og briller[;)] og kameratene hans er sååå sjalu for at A får leke sjørøver men de voksene og ikke de[:D]

tøffe gutten din[;)] skal se d der går seg til[;)]

vet jo selv hvor klar man blir i hodet av nye briller, eller d å starte m briller!

tror d er lurt å ikke ha så mye fokus på d når han har de på seg, tenker han må venne seg til d selv[;)]

d kommer til å gå super bra[;)]

ORIGINAL: chrichri

tøffe gutten din[;)] skal se d der går seg til[;)]

vet jo selv hvor klar man blir i hodet av nye briller, eller d å starte m briller!

tror d er lurt å ikke ha så mye fokus på d når han har de på seg, tenker han må venne seg til d selv[;)]d kommer til å gå super bra[;)]

har prøvd å si det til folk.. at ikke snakk om brillene..(i utgangspunktet skal ikke det være vanskelig men ) men de klarer bare ikke la være..[:@][8|]

i bhg i går hadde han stått helt stille og bare velta så han blir sikkert veldig svimmel.. men i dag har det gått bra.. vært veldig flink[:)] men sikkert litt anderledes å være i bhg enn hjemme..[:)]

ikke enkelt å få en så stor forandring... d kommer til å bli knallbra, gi d litt tid ja...

tenker d ikke er noe godt for mammahjerte! men d blir jo godt for mammahjerte om litt, når ting har godt seg til!

Back
Topp