Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vand
Blir spennende....! Får håpe vi får se bilder av brillegutten din[:)][:)][:)]
ORIGINAL: shorty86
ja det håper jeg også.. ikke kjekt å måtte krangle hele dagen for å få han til å la de sitte..for han MÅ ha de på for at øynene skal ha en sjangs til å blli bedre.
men vi får se om vi finner på noe lurt som frister han litt.. gjøre det litt moro[;)]
hehe prøvde å se igjennom de i stad.. jeg så virkelig ingenting[8|] og enda det er bare halv styrke
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
ja det håper jeg også.. ikke kjekt å måtte krangle hele dagen for å få han til å la de sitte..for han MÅ ha de på for at øynene skal ha en sjangs til å blli bedre.
men vi får se om vi finner på noe lurt som frister han litt.. gjøre det litt moro[;)]
hehe prøvde å se igjennom de i stad.. jeg så virkelig ingenting[8|] og enda det er bare halv styrke
Hvor sterke briller har han? +/-?
Hvor sterke briller har han? +/-?
ååh jeg husker aldri hva + og - er... men han har 7.5 og 9 langsynt[&:]
men syntes det er litt rart vi ikke har lagt mer merke til det.. har trodd han skulle være litt nærsynt men ikke såå dårlig syn hadde aldri falt meg inn.. men øyelegen mente at barn fokuserer vanvittig bra.. godt vi fant det ut så tidlig pga hadde vi venta til han var 6-7 år hadde det ikke gått ann å rette opp..
stakkars han våkna nå i stad med vondt i hode så vi får ta det pent[X(]
men syntes det er litt rart vi ikke har lagt mer merke til det.. har trodd han skulle være litt nærsynt men ikke såå dårlig syn hadde aldri falt meg inn.. men øyelegen mente at barn fokuserer vanvittig bra.. godt vi fant det ut så tidlig pga hadde vi venta til han var 6-7 år hadde det ikke gått ann å rette opp..
stakkars han våkna nå i stad med vondt i hode så vi får ta det pent[X(]
Dakkar... Jeg hadde +5ettellerannet når jeg var 8år, og da ble synet sjekka only lonely på grunn av at jeg hadde hyppig hodepine... Jeg kunne lett se skarpt når jeg bare ville - og kan det fremdeles, så derfor er ikke førerkortet mitt merket med at jeg skal bruke briller under kjøring selv om jeg ble sendt til synstest ifb med at jeg tok lappen... "Skjønner ikke hvorfor du skulle testes? Ser jo helt perfekt jo!?" sa damen på synssenteret [8D] Tror det er langt lettere å regulere synet når man er langsynt enn når man er nærsynt [;)] ..problemet er bare at det fører til anstrengelseshodepine.... [X(]
ORIGINAL: Anis
Tøffe gutten din da[:)] Greit med litt tilvenning, du skal se at det blir stas med brillene etterhvert!
ORIGINAL: chrichri
tøffe gutten din[;)] skal se d der går seg til[;)]
vet jo selv hvor klar man blir i hodet av nye briller, eller d å starte m briller!
tror d er lurt å ikke ha så mye fokus på d når han har de på seg, tenker han må venne seg til d selv[;)]d kommer til å gå super bra[;)]