High waist - low waist??

• Trådstarter Trådstarter Sukkerungen
  • Opprettet Opprettet
Low waist! (Waist ville tlf oversette til Qaida... haha)
High waist får meg bare til å se gravid ut fordi på de buksene jeg har så må jeg ha belte og magen min er ikke flat... high waist holder ikke inn en skit.

Liker begge deler[emoji4] Fant nylig en ny favoritt som er litt lav i livet på Gina Tricot. Den heter Kristen og jeg elsker den!

Store hofter og med mage så high waist, greier ikke bruke noe annet

Har alltid likt Lavt liv. Veldig lave bukser, både da det er finest og fordi jeg er kort fra navlen og ned. Men de siste par årene har jeg måttet hatt høye bukser pga løs mage med fett som ikke er så fint når den henger seg over buksekanten.

Hater highwaist. Mest pga et arr på magen tror jeg.
Elsker jane buksene fra Cubus. Akkurat passe.

Men må jeg velge mellom high og low, velger jeg helt klart low.

Wr.up buksene er supre og finnes i low waist, dyre men såååå verdt det[emoji5]

Liker begge deler, til sitt bruk. :) Mange dongeri kommer med veldig low waist (Diesel, Lee, Dr. Denim), men også andre bukser.

Dersom du handler bukser på nett, så sjekk opp zalando sine sider, der kan du under bukser velge hva slags midjehøyde du ønsker - https://www.zalando.no/dameklaer-bukser/

Søren at jeg sendte den linken, bare ved å skulle kopiere linken, fikk jeg øye på ei bukse jeg fikk lyst på! Og jeg trenger absolutt IKKE ei ny bukse... :oops:

De weightlessbuksene syns jeg var rare. Føltes rare på [emoji14] Prøvde søstra mi sin da. Men de ser kjekke ut da [emoji1]

Jeg liker en mellomting. Har ei pølse rundt magen som henger ut. Så liker å pakke den inn i buksa da. Så ser i det minste magen noenlunde stram ut. Og da hjelper det lite med low waist. Men vil ikke ha bukse som kan dras til under puppa. Helst rett under navelen.

Molly fra Gina Tricot er jeg veldig glad i. High. [emoji1360]

Foretrekker high waist[emoji4]

Noe i mellom? Jeg har veldig brede hofter og ganske smal midje i forhold, så sliter jo med å finne bukser som sitter og holder seg oppe. Pga fasongen sklir bukser ned og gensere opp. Men high waist føler jeg gir lang rumpe og merkelig skritt :p

Jeg får helt noia av å ha bukser langt oppe. Bretter både joggebukser, tights og strømpebukser for at dem skal være så lav som mulig :')

Når det kommer til jeans liker jeg veldig godt disse man får kjøpt på blant annet Urban (husker ikke navnet i farta) føles som å ha på tights, men ser helt ut som dongeri. Anbefales!
Jeg er spinkel

Noe i mellom? Jeg har veldig brede hofter og ganske smal midje i forhold, så sliter jo med å finne bukser som sitter og holder seg oppe. Pga fasongen sklir bukser ned og gensere opp. Men high waist føler jeg gir lang rumpe og merkelig skritt :p
Molly fra gina tricot. Den er high waist men sitter som ett skudd. Har samme problem. Men også lisa fra gina tricot sitter ganske bra og den er normal.

Back
Topp