hhmm.. student?

x1xKrista

Glad i forumet
Min samboer er student nå men er ferdig i juni også til neste år så er han prevantist. Gjelder det hos lånekassen?

Og han er folkeregistrert i sogn, men bor her. Har jeg rett på noe da? Babyen og jeg blir/er folkeregisterert her.

Dytt!!!! Tenker på at det er en stor sjangs for at han kanskje må opp der å jobbe store deler av neste år.

Jeg vet ikke hvilke rettigheter man har som student, men når du spør om du har rett på noe, mener du da som "alenemor"? så nei, så lenge du er sammen med barnefaren har jeg hørt du ikke har rett på noe

ORIGINAL: Lica86

Jeg vet ikke hvilke rettigheter man har som student, men når du spør om du har rett på noe, mener du da som "alenemor"? så nei, så lenge du er sammen med barnefaren har jeg hørt du ikke har rett på noe

Æsj.. hva om jeg kutter det ned til bare å ha sex? haha..

ORIGINAL: B@ST

ORIGINAL: Krista

Min samboer er student nå men er ferdig i juni også til neste år så er han prevantist. Gjelder det hos lånekassen?

Og han er folkeregistrert i sogn, men bor her. Har jeg rett på noe da? Babyen og jeg blir/er folkeregisterert her.

Hihi, er han ekspert på prevensjon??hihi
*håper du ikke tar det ille opp at jeg spøker*[&o]

haha.. tok den jeg.. nei med tanke på småen på vei og han vet ikke hvor man kjøper slikt så er han ikke det.. men kanskje etter neste år..

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

ORIGINAL: Krista

ORIGINAL: Lica86

Æsj.. hva om jeg kutter det ned til bare å ha sex? haha..

hehe, mon tro om de godtar litt pulings innimellom..[:D]

Ja.. finner sikkert ut av det også de derre luringene.. Har småfolk som moterer opp kamera i heimen og på jobben din når du ikke er det..

ORIGINAL: Eli:D

Hm...får ikke penger fra lånekassen viss han er prevantist nei!![&:]

Æsj.. jaja.. da vet jeg det. Hadde vært enda kjipere vis han hadde fått det men vi ikke hadde forhørt oss om det.. Haha..

Back
Topp