HF langt ned i bekkenet

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Var hos jordmor i går og hun presset mye rundt på magen men klarte ikke helt å kjenne om lille lå med hodet ned. Så hun tok ul som visste at joda hodet var festet langt ned i bekkenet sa hun. Jeg mistenker at det nå har vært slik en stund da jeg har kjent stikking i urinblæra/rører de siste ukene når hun har rørt seg. JM kunne ofc ikke si noe om hvorvidt det at hode er så langt ned har noe å si for om hun kommer tidligere, men jeg tenker: her inne kan vi vel spekulere ;D noen med erfaring med så dyptliggende babis? Førstegangs uke 37 + 3.
Har i tillegg hatt en "superkul" natt med bare 2 t søvn. Murringer siden søndag men i dag kjenner jeg mer og mer smerter i nedre del av magen og "borring" i bekkenet om dere skjønner - fuunn....

Var hos jordmor i går og hun presset mye rundt på magen men klarte ikke helt å kjenne om lille lå med hodet ned. Så hun tok ul som visste at joda hodet var festet langt ned i bekkenet sa hun. Jeg mistenker at det nå har vært slik en stund da jeg har kjent stikking i urinblæra/rører de siste ukene når hun har rørt seg. JM kunne ofc ikke si noe om hvorvidt det at hode er så langt ned har noe å si for om hun kommer tidligere, men jeg tenker: her inne kan vi vel spekulere ;D noen med erfaring med så dyptliggende babis? Førstegangs uke 37 + 3.
Har i tillegg hatt en "superkul" natt med bare 2 t søvn. Murringer siden søndag men i dag kjenner jeg mer og mer smerter i nedre del av magen og "borring" i bekkenet om dere skjønner - fuunn....
Min første festet seg allerede rundt uke 32, men kom kun to dager før termin :) Både lege jordmor trodde eg kom til å føde lenge før termin, men slik ble det ikke :)

Min første hadde festet seg på kontroll i uke 36. Men kom 4 dager før termin.

Min første festet seg ikke før 40+5, og ble født 41+0.
Lillebror festet seg allerede i uke 33 og ligger såpass langt nede at jm hadde problem med å kjenne skille mellom skambeinet og hode. Fortsatt ingen baby, 39+6 i dag :/

De har hele tiden ment han kommer over tida, men at han kommer fort. Men det har nok noe med at jeg hadde styrtfødsel sist gang og og det ligger i familien å føde raskt

Back
Topp