Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vildet
Her har sambo overtatt leggingen. Har skreket over 1/2 time med meg og jeg måtte hoste sånn at jeg fikk han til å overta. Under 5 min etterpå, er det stille på soverommet. Godt at hun endelig sover, men hvorfor må hun bare skrike til mammaen [:@]. Heldigvis er vi "venner" så lenge hun er våken og "seng og soving" ikke skal gjennomføres.
ORIGINAL: Mirus
Her har sambo overtatt leggingen. Har skreket over 1/2 time med meg og jeg måtte hoste sånn at jeg fikk han til å overta. Under 5 min etterpå, er det stille på soverommet. Godt at hun endelig sover, men hvorfor må hun bare skrike til mammaen [:@]. Heldigvis er vi "venner" så lenge hun er våken og "seng og soving" ikke skal gjennomføres.
Det kan være, fordi hun vet akkurat hvilke knapper hun må trykke på for å få mammaen til å reagere. Slik er det her, bare at her er det sambo som vræles til og jeg er den strie som oftest får ro. [8D]
Jeg har sånne mbt sandaler.
Tok litt tid til å venne seg til, siden de "ruller", men er kjempeglad i de nå.
ORIGINAL: crispy
Vært på riding i dag[:D] Nå mater sambo ungen så skal han legges [:D]
ORIGINAL: audreybee
Hææææææ? Driver du med hest?
Deeet har gått meg hus forbi? Hvem/hva/hvor? [:D]
(og nå håper jeg du ikke snakka om sambo din altså. hahaha... - ja, vet - overtrøtt. skal lalles nå.[:-])
ORIGINAL: audreybee
Hææææææ? Driver du med hest?
Deeet har gått meg hus forbi? Hvem/hva/hvor? [:D]
(og nå håper jeg du ikke snakka om sambo din altså. hahaha... - ja, vet - overtrøtt. skal lalles nå.[:-])
Hahaha nei snakket ikke om sambo [8D]
Ja jeg går på ridekurs [:D] Men er bare nybegynner då! Men kjempe kjekt! Håper jeg blir flink snart [;)]
Går bare på nybegynner kurs på sandnes og jære rideskole[:)]
Driver du med hest?[:)]
hehe. Joda eg begynte i høst faktisk! Jeg skulle begynne våren 2009, men plutselig ble eg gravid, og da fikk eg ikke lov av legen min![>:] haha.
Det var et dårlig kurs eg gikk på i høst men nå har jeg kommet inn på en skikkelig skole så det er veldig kjekt [:)] Før jul så gikk eg på en ridekurs for blandet med voksne og barn vist nok (eneste eg kom inn på) Men det eneste som blandet dette var jo meg[8D] Såååå det var meg og mange unger. Lærte jo INGENTING [&:] Hehe. Men nå er eg på voksen kurs..
Tror jeg kan stortrives med dette[:)]
ORIGINAL: S Reve
hehe. Joda eg begynte i høst faktisk! Jeg skulle begynne våren 2009, men plutselig ble eg gravid, og da fikk eg ikke lov av legen min![>:] haha.
Det var et dårlig kurs eg gikk på i høst men nå har jeg kommet inn på en skikkelig skole så det er veldig kjekt [:)] Før jul så gikk eg på en ridekurs for blandet med voksne og barn vist nok (eneste eg kom inn på) Men det eneste som blandet dette var jo meg[8D] Såååå det var meg og mange unger. Lærte jo INGENTING [&:] Hehe. Men nå er eg på voksen kurs..
HEST ER BEST!!! [8D][8D][8D][:D][:D]
ORIGINAL: S Reve
HEST ER BEST!!! [8D][8D][8D][:D][:D]
Hahahaha.
YEEEEE[:D][:D][8D]