hey!

Si det si det[8D]

Vært på riding i dag[:D] Nå mater sambo ungen så skal han legges [:D]

Mannen er kommet hjem igjen[:D][:D]

Her har sambo overtatt leggingen. Har skreket over 1/2 time med meg og jeg måtte hoste sånn at jeg fikk han til å overta. Under 5 min etterpå, er det stille på soverommet. Godt at hun endelig sover, men hvorfor må hun bare skrike til mammaen [:@]. Heldigvis er vi "venner" så lenge hun er våken og "seng og soving" ikke skal gjennomføres.

ser at det er flere som har syke barn ja..
Her er Ask på bedringens vei,endelig!
Jeg sitter og ser etter nye sko til jobb,står mellom ryn og mtb,noen som har noen av disse? [:D]

Jeg har sånne mbt sandaler.

Tok litt tid til å venne seg til, siden de "ruller", men er kjempeglad i de nå.

ORIGINAL: Vildet

Her har sambo overtatt leggingen. Har skreket over 1/2 time med meg og jeg måtte hoste sånn at jeg fikk han til å overta. Under 5 min etterpå, er det stille på soverommet. Godt at hun endelig sover, men hvorfor må hun bare skrike til mammaen [:@]. Heldigvis er vi "venner" så lenge hun er våken og "seng og soving" ikke skal gjennomføres.

Det kan være, fordi hun vet akkurat hvilke knapper hun må trykke på for å få mammaen til å reagere. Slik er det her, bare at her er det sambo som vræles til og jeg er den strie som oftest får ro. [8D]

ORIGINAL: Mirus

Det kan være, fordi hun vet akkurat hvilke knapper hun må trykke på for å få mammaen til å reagere. Slik er det her, bare at her er det sambo som vræles til og jeg er den strie som oftest får ro. [8D]

Ja, stemmer nok det. Prøver å være sta, men hun er jammen sta hun også[8D].

Jeg har sånne mbt sandaler.

Tok litt tid til å venne seg til, siden de "ruller", men er kjempeglad i de nå.

jeg har et senter i nærheten som har tilbud på de nå,så jeg tenkte at jeg måtte slå til,er mange år siden jeg kjøpte meg nye sko..
Har kjøpt et par ecco goretex sko som jeg skal ha og skifte med,men hadde vert ok med et par med litt åpnere sko på jobb,ser for meg at jeg skal i helsevesenet etterhvert og da er de nok flotte der [:)]

ORIGINAL: crispy

Hææææææ? Driver du med hest?
Deeet har gått meg hus forbi? Hvem/hva/hvor? [:D]

(og nå håper jeg du ikke snakka om sambo din altså. hahaha... - ja, vet - overtrøtt. skal lalles nå.[:-])

ORIGINAL: audreybee

(og nå håper jeg du ikke snakka om sambo din altså. hahaha... - ja, vet - overtrøtt. skal lalles nå.[:-])

Hahaha nei snakket ikke om sambo [8D]
Ja jeg går på ridekurs [:D] Men er bare nybegynner då! Men kjempe kjekt! Håper jeg blir flink snart [;)]
Går bare på nybegynner kurs på sandnes og jære rideskole[:)]
Driver du med hest?[:)]

ORIGINAL: audreybee

Hahaha nei snakket ikke om sambo [8D]
Ja jeg går på ridekurs [:D] Men er bare nybegynner då! Men kjempe kjekt! Håper jeg blir flink snart [;)]
Går bare på nybegynner kurs på sandnes og jære rideskole[:)]
Driver du med hest?[:)]

Oooo, kult!
Naj, var hestejente i mine yngre dager, og leeeeengter tilbake til de flotte dyrene. Skal skaffe meg en når "det passer", men det gjør det jo aldri. Hehe. Håper bare jeg får en liten som er interessert, da blir det hest på familien. [:D][:)]

Gikk på parti på Foss Eikeland i 7-8 år tror jeg, inkl. ca hver sommer. Good times. [:)]
Husket bare ikke du hadde nevnt hesteinteressen din før, derfor jeg ble ekstra nysgjerrig. Åsså vet jeg jo du bor "i området", så da lurte jeg litt på hvor du hadde havnet. [:)]

hehe. Joda eg begynte i høst faktisk! Jeg skulle begynne våren 2009, men plutselig ble eg gravid, og da fikk eg ikke lov av legen min![>:] haha.
Det var et dårlig kurs eg gikk på i høst men nå har jeg kommet inn på en skikkelig skole så det er veldig kjekt [:)] Før jul så gikk eg på en ridekurs for blandet med voksne og barn vist nok (eneste eg kom inn på) Men det eneste som blandet dette var jo meg[8D] Såååå det var meg og mange unger. Lærte jo INGENTING [&:] Hehe. Men nå er eg på voksen kurs..

Tror jeg kan stortrives med dette[:)]

hehe. Joda eg begynte i høst faktisk! Jeg skulle begynne våren 2009, men plutselig ble eg gravid, og da fikk eg ikke lov av legen min![>:] haha.
Det var et dårlig kurs eg gikk på i høst men nå har jeg kommet inn på en skikkelig skole så det er veldig kjekt [:)] Før jul så gikk eg på en ridekurs for blandet med voksne og barn vist nok (eneste eg kom inn på) Men det eneste som blandet dette var jo meg[8D] Såååå det var meg og mange unger. Lærte jo INGENTING [&:] Hehe. Men nå er eg på voksen kurs..

HEST ER BEST!!! [8D][8D][8D][:D][:D]

ORIGINAL: S Reve

Hahahaha.
YEEEEE[:D][:D][8D]

ORIGINAL: S Reve

Hahahaha.
YEEEEE[:D][:D][8D]

[:D][:D]

har nettopp spist is! Dream is med kirsebær og vanilje! Nå føler jeg meg kvalm! skulle nok holdt meg til en liten skål! [8D]
Ellers skal jeg prøve å finne greys anatomy så jeg kan få lastet det ned! Klarer ikke å vente til neste sesong kommer på tv 2! [8|]

hehe. Nam.. Er glad i yoghurt is!  Meeen her har vi i stedet laget rømme vafler [:D][:D] Veldig godt![:D]

Back
Topp