hey jenter!

lillepia

Flørter med forumet
Jeg vet ikke om jeg sa det, men jeg har fått ny termin 5 aug. Men skal nå kikke innom her også. Det er faktisk bare det jeg har tid til [:(] jeg kan rekke å lese det som blir skrevet her,men sjelden jeg er så aktiv. Sitter med datamaskin på jobb så jeg er litsom mettet av å se på maskin når jeg er kommet meg hjem ( vil heller strikke). Skal da også si at jeg er alenemor på deltid så er helt utslitt når sønnen min er i seng og jeg er ferdig med alle gjøremål for dagen.

Hvordan rekker dere over å være på forumet?

Åååh, det har ikke jeg fått med meg.. Men du må jo være sammen med oss også om du vil [:D]
Er jo baaaare koselig [:)]
Jeg rekker over å være på forumet siden jeg ikke har så mye annet å gjøre... er første baby vi venter, så ingen unger å ta seg av ennå... vasker huset kunn en gang i uken... jobber lite [:'(]
såååå... har det ikke så stress om dagene... dessverre[:)]

klemmer :)  

Hehehe..ja bare nyyyyt din tid du har alene nå. Du kan som sagt ikke slappe av hvis du ska ha flere barn.

Her går det i ett hele tiden. Som sagt, alenemor hver 14 dag, jobber fullt ennå, har en på snart 4 år ( 9 april) og så holder vi på å bygge hus i tillegg.

Er ikke alltid jeg gjør det, men nå når jeg er sykemeldt pleier jeg å lese her inne og svare litt[:)] synes det er et koselig forum, og artig å lese de mange trådene[:)] er også alenemamma på deltid - det er i alle fall en måte å si det på - mannen er sjømann og reiser ute på båt fire uker av gangen og er fire uker hjemme. Så må han ofte på kurs i friperiodene i tillegg, nå er han på ukeskurs i horten[:@] men prioriterer ofte å bare slappe av når snuppa er lagt, husarbeidet går ingen steder[8D] - og da er det greit å sitte på bv[:D]

Back
Topp