G Grete71 Forumet er livet 10 Mar 2010 #1 Endelig tilbake med nicket mitt!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
G Grete71 Forumet er livet 10 Mar 2010 #6 Nei har jo vært heeeeeeelt grusomt jo!!!!! [8D][8D][8D][8D]
Linda31 Forumet er livet 10 Mar 2010 #7 ORIGINAL: Grete71 Nei har jo vært heeeeeeelt grusomt jo!!!!! [8D][8D][8D][8D] Hahahahahahaha.. Merker jeg er her mindre og mindre [:D] Savner det ikke heller.. Etter sååå mange år her [;)][:-]
ORIGINAL: Grete71 Nei har jo vært heeeeeeelt grusomt jo!!!!! [8D][8D][8D][8D] Hahahahahahaha.. Merker jeg er her mindre og mindre [:D] Savner det ikke heller.. Etter sååå mange år her [;)][:-]
G Grete71 Forumet er livet 10 Mar 2010 #8 ORIGINAL: Linda31 ORIGINAL: Grete71 Nei har jo vært heeeeeeelt grusomt jo!!!!! [8D][8D][8D][8D] Hahahahahahaha.. Merker jeg er her mindre og mindre [:D] Savner det ikke heller.. Etter sååå mange år her [;)][:-] Jeg mååååå jo inn og se om noen føder og slik! [8D]
ORIGINAL: Linda31 ORIGINAL: Grete71 Nei har jo vært heeeeeeelt grusomt jo!!!!! [8D][8D][8D][8D] Hahahahahahaha.. Merker jeg er her mindre og mindre [:D] Savner det ikke heller.. Etter sååå mange år her [;)][:-] Jeg mååååå jo inn og se om noen føder og slik! [8D]