Hey fags and sluts!

Kjetter

Forelsket i forumet
I'm outta here! Gidder virkelig ikke alt dette pisset deres.
Altså - Det er ikke alle. Men noen av dere faste er klin gærne.
Sender pm'er i alle retninger, sladrer, dytter på tråder som ikke har noe med noe å gjøre.
Blander dere borti alt mulig. Svarer frekt. Jeg forventer virkelig ikke noe annet heller...
Man må jo være klor pine gæren for å kaste bort så jævla mye tid her.
Det er kanskje ikke så rart at ungen din blir en dust da, om alt han/henne hører fra mamma er: "Hysj, mamma skriver". Igjen - La meg presisere. Denne beskjeden gjelder en håndfull psyko-høner.

"Ånei - Han har det gøy med et vilt fremmed menneske"
"Ånei - Han ler med henne og alt"

Vet du hva? Ja - Jeg lo! Det var gøy! So what?! Har jeg ingen rett til det jeg da liksom?
Men når dere da kommer å slenger dritt ved HVER ENESTE anledning dere menneskelig kan klare, da er det ikke moro mer.

"Åh - Stakkars barnet ditt som har deg som far med de holdningene"

Freakin' try me! Å blande inn barnet mitt? Really? Er du så patetisk?

Know what? Hun er mye smartere enn din unge og vet du hvorfor?
Fordi jeg ikke har sittet her og crava drama og drit de siste åra - Hver kveld. Dag ut, dag inn.
Jeg har brukt tid på å lære henne å ikke være DEG.

En skulle jo tro at dere hadde vett på å gi dere så fort en tråd døde ut - Men nei! Et klokt hode fant ut at det var lurt å dra frem en tråd som nå er slettet for godt. Vet du hva...Nei. Jeg har ikke ord.
Men lukket anstalt innenfor helsevesenet ville kanskje vært på sin plass. Det er nok for seint for barna dine - For hvis den idiotien du utøvet der smitter over på de så er de doomed til å bli medium gode, skalla advokater som forsvarer terrorister.

Og...Skal vi se! Jo! Du!
Ser du - Jeg kan skrive opptil flere avsnitt uten å si fuck, fitte eller helvete.
Sjokkert hva?

Vel - Kanskje det er fordi jeg er smartere enn deg. Som vet å gi seg når leken er god.
Men for dere som bare syntes jeg er teit nå - Scroll litt.

Takk for meg.     

Aaaakaaaai. Vel, lykke til videre da. Ta vare på saga og deg selv.

Haha, you go maan! [:D]

Forventer heftig dyttehjelp til langt ut på formiddagen. De riktige psyko-hønene må få se det her.

ORIGINAL: Miss Dread A lott

sorry, men.....

*dyttehjelp* [;)]

jeg går alltid glipp av drama trådene her inne !! endelig fikk jeg med meg en!! yey[8D]

ORIGINAL: wiccania

jeg går alltid glipp av drama trådene her inne !! endelig fikk jeg med meg en!! yey[8D]

Gratulerer. Men følg med imorgen, for da har sikkert de overnevnte lest dette og begynt bitchinga over hvor stygg jeg er med de.

nei, kan jo ikke gjøre det her. Da blir tråden slettet og de det gjelder, får ikke lest [8D]
kan jo ikke risikere det[8D]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

jeg vil vite hvem de er jeg [:-] Det er jo det kjekkeste i dramaet.. tøhøøs'es [8D]

Agreed!

ORIGINAL: Kjetter

ORIGINAL: wiccania

Gratulerer. Men følg med imorgen, for da har sikkert de overnevnte lest dette og begynt bitchinga over hvor stygg jeg er med de.

ja.. det skal jeg jaggu gjøre... men de har sikkert slettet tråden før jeg rekker å skje,,
det er det som alltid skjer....
jeg er nk for lite dramatisk [&o]

ORIGINAL: BlodigVampyrReke

kjenner jeg digger denne tråden litt over gjennomsnittet[:D][:D]

[:D]

Hohoho[:D]

Haha, dagens underholdningstråd ! 

Godt noen får satt ord på det sikkert mange andre også mener, men på et forum fullt av mødre og hormonelle gravide, så kan man virkelig ikke regne med noe annet

jeeeses!! er breeg tilbakers eller er det bare en ny drama queen??? voksne mannen!!skjerp deg!! det er ett nett forum, ikke real life! ærlig talt.. slett deg uten å si no å oppfør deg!

Back
Topp