Hevet hodeende..

Lillfisen

Glad i forumet
Da vi dro hjem fra sykehuset sa de at vi godt kunne heve hodeenden på senga til frøkna, litt som de lå i vognene sine på sykehuset.
Har dere også gjort dette? Og når slutta / skal dere slutte med det? 
Spurte på sykehuset men jordmora sa bare: "jeg kan utrolig mye om barn til de er ca 5 dager gamle, men etter det er jeg rimelig blank" .. haha [:D]

Vi satte to tomme dolmioglass under hodeenden (altså ett under hver fot..[8D]) fordi vi var så plaget med at han gulpet opp alt han spiste på natten dersom vi la ham flatt ned på rygg.. Det ble ganske bratt da, så når han begynte og makke litt aket han seg lenger og lenger ned i sengen og etter en stund kuttet vi det bare ut. det er ikke mer enn en uke siden vi fjernet glassene da..

Vi har ikke gjort det før nå, når snuppa har vært forkjølet og tett i nesen. Har en tjukk bok under hvert ben i hodeenden av sengen. Fjerner det igjen når hun blir helt bra[:)]

Hever hodeenden når Han er forkjøla...

Jeg har bare hatt et sammenbrettet håndkle under madrassen når hun er tett eller hoster. Når hun er bra igjen tar jeg det vekk[:)]

Har nåken bøker under sengeføttene. Har faktisk alltid litt heva hodeende, men er ikkje masse heving det er snakk om...

ORIGINAL: miamilla

Har nåken bøker under sengeføttene. Har faktisk alltid litt heva hodeende, men er ikkje masse heving det er snakk om...

ja det er det vi også har hatt. hadde  mer tidligere, men nå funderer jeg på å ta bort resten også !  lei av at det samler seg så mye støv der  ! [:)]

Back
Topp