Hetetokter

Lille Mille

Gift med forumet
Jeg skal aldri, og da mener jeg aldri, fnyse av når kvinner i overgangsalderen klager over hetetokter! Det er jo helt grusomt! [:'(]

Jeg sitter her i trusa (har t-skjorte også altså) med vinduet på vidt gap og svetter!! Og plutselig så fryser jeg [&:] Men går mest i å være varm.. fysj [:'(] S-V-E-T-T!!!!!

Hentet meg et glass fullt med isbiter nå [:)] MmmmMmm.. alt som er kaldt er nydelig!! Er ganske sugen på is også nå gitt [:)]

De hetetoktene er forferdelige. [&:][&:][&:]

Bivirkningene kan visst være helf forferdelige. Jeg var heldig og slapp unna alle jeg da, eller jeg hadde litt småvondt i hode innimellom, men det var det. Håper du slipper unna snart da [:D] men husk: det er til en god sak [:D]

Er veldig glad for å kjenne at sprayen fungerer, slår meg litt mer til ro med at jeg faktisk reagerer på medisinene [:D] Får bare håpe de gir seg litt nå som dosen er halvert og jeg har begynt på sprøytene [:)]

Noen som kan komme med litt is til meg??? Mr.Freeze hadde smakt [:D]

Oi oi oi synes jeg ser deg[;)] Stakkar... Gleder meg til disse kommer til meg, jeg som er så varm til vanlig, kan helt fint gå rundt i shorts inne nå jeg[8D][:D]

Det er bare å le [:D] Jeg ler jo selv også [:D] Gruer meg litt til fortsettelsen jeg.. [:)] Men jeg overlever vel.. håper jeg? [8D]

Ja jeg vet. Det er virkelig en gjeng med tøffe damer her inne! [:D] Det skal dere ha jenter!

Hetetokter kan være grusomme og de smyger seg på uten at en er klar over det ;) Det hjelper med kalde føtter syns jeg, så sokkene er av for lengst.

jeg har sprayet i over 7 uker nå,har vært helt grusomt.Har sovet veldig lite om natten pga hetetoktene.I tillegg fikk jeg en allergisk reaksjon for 2 dager siden på sprayen.Hele kroppen var full av rødt utslett som klødde[:'(]
Men jeg holder ut og det gjør du og vennen[:)]Må bare tenke på hvorfor en gjør dette her[:)]

Lykke til videre..

Slapp unna sånne bivirkninger jeg, hadde hetetokt en gang..[:)] Men er jo en mening med det, så du får ha mass lykke til[:D]

Back
Topp