Hetetokter ?

Liiloo

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Er det flere som ENNÅ har voldsomme hetetokter og svetter mer enn normalt??? Det er 3 mnd. siden fødsel :-o

Er det flere som ENNÅ har voldsomme hetetokter og svetter mer enn normalt??? Det er 3 mnd. siden fødsel :-o

Fortsatt mer enn normalt ja, og i dag hadde jeg voldsomme hetetokter. Ikke ofte jeg har hetetokter, men kommer nå og da.

Da er jeg ikke så unormal likevell:-P Trodde de skulle gådd over nå, siden sist gikk de over etter 6 uker ca:-) hvor lenge kan disse "herje" da? Så lenge man ammer?

Har det enda jeg også.. skikkelig plagsomt!
men jeg hadde det igså før jeg ble gravid :o så jeg er visst bare sånn.. de på jobb tullet med at jeg var kommet i overgangsalderen hehe, i en alder av 21 år

Har det enda jeg også.. skikkelig plagsomt!
men jeg hadde det igså før jeg ble gravid :eek: så jeg er visst bare sånn.. de på jobb tullet med at jeg var kommet i overgangsalderen hehe, i en alder av 21 år

Ja det er faktisk skikkelig plagsomt! For noen ganger blir de så intense at jeg vet ikke hvor jeg skal gjør av meg hehe..og det er ikke alltid så hyggelig blandt folk :-p

Men får nå håpe det roer seg snart, så vi slepper å føle vi har kommet i tidligovergangs alder. ( vi skal vel slite nok med hetetokter og div. når den tid kommer)

Off begynner å stusse på hele syden ferien som er bestilt :-O

Ja det er faktisk skikkelig plagsomt! For noen ganger blir de så intense at jeg vet ikke hvor jeg skal gjør av meg hehe..og det er ikke alltid så hyggelig blandt folk :-p

Men får nå håpe det roer seg snart, så vi slepper å føle vi har kommet i tidligovergangs alder. ( vi skal vel slite nok med hetetokter og div. når den tid kommer)

Off begynner å stusse på hele syden ferien som er bestilt :-O

skjønner godt hva du mener! først gloovarm og kler mesten av meg alt.. så iisekald og må ha pledd :o huff..

synes sydentur hørtes digg ut uansett jeg :)

Off ja.. Blir enormt varm å kald omhverandre :/ :o Begynte for noen dager siden å lille er 4 mnd i morgen.. Å i tillegg slutta jeg å amme for en mnd siden :o

Back
Topp