Hetetokter?

mia1986

Elsker forumet
Andre som har opplevd dette? Har ikke merket noe før nå, men i går kveld holdt jeg plutselig på å renne bort! Hadde varmepumpen på 19 grader (vanligvis 22) og var helt kokt. Mannen påstod at han hadde det helt fint. Har vært varm i natt, og nå sitter jeg her på morgenen og svetter igjen...! Varmepumpen er nå på 18 grader!! Puh...
 
Andre som har opplevd dette? Har ikke merket noe før nå, men i går kveld holdt jeg plutselig på å renne bort! Hadde varmepumpen på 19 grader (vanligvis 22) og var helt kokt. Mannen påstod at han hadde det helt fint. Har vært varm i natt, og nå sitter jeg her på morgenen og svetter igjen...! Varmepumpen er nå på 18 grader!! Puh...

Ja! Spesielt til kvelden når jeg legger meg!
Ligger flere timer å vrir meg fordi jeg er så varm :O Av med dyna, - på med dyna... And so it goes on... :p
 
Ja! Spesielt til kvelden når jeg legger meg!
Ligger flere timer å vrir meg fordi jeg er så varm :O Av med dyna, - på med dyna... And so it goes on... :p
Huff, det er jo helt grusomt! Kjenner at denne varmen nå presser på litt småkvalme til og med... Satser på at det retter seg etter litt frokost! Ha en super dag ;-)
 
Ja. De kommer en etter en disse gravid tegnene nå..
Fikk i tillegg akutt halsbrann i natt også, syns det er liiiitt i det tidligste laget.. :eek: Og ja, kvalmen kommer snikende hver morgen nå..

Vi får se på det som positivt :D
Vi er så heldig som er GRAVID ❤️
 
Tvert imot. Jeg fryser for det meste...
 
Jeg og! Elevene tror nok det har klikket helt for meg. Har lukket opp og igjen vinduene I hele morges + av og på med genser. Er herlig å kjenne på tegnene! :)
 
Jeg og! Elevene tror nok det har klikket helt for meg. Har lukket opp og igjen vinduene I hele morges + av og på med genser. Er herlig å kjenne på tegnene! :)
Hehe... Samme her, men jeg fryser mer enn jeg svetter. Det er i allefall helt sikkert at termostaten min er på en snurr ;)
 
Ene øyeblikket tror jeg at jeg har feber, (skjekket tempen og den er fin) og i andre øyeblikket så fryser jeg :p rare greier
 
Back
Topp