Hetetokter!

julina

Betatt av forumet
....flere som sliter med dette?
Det kom snikende sist uke. Føler jeg er i overgangsalderen :p

Uff ja! Var innom på jobb igår for å levere litt papirer, og da skulle det nå både klemmes og spørres og graves og ja... fikk den hetetokta....

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Haha, godt å høre det ikke bare er meg.. føler meg helt alene i verden når jeg har lyst å sette meg INN i kjøleskapet - og da ikke pga at jeg er sulten :p

Jepp er helt forferdelig, svetten renner for ingenting.

Nja, når det er litt småbarmt tipper det fort over til å bli ubehagelig. Følte jeg hadde hetetokter for et par uker siden, men er nok mest bare generelt varm.

Sent from my iPad using BV Forum

Jepp, kjenner til det! Får det som regel på kveldene, og etter at jeg har tatt meg en powernap. :P

Yes, har hatt det hele tiden føler jeg. Kommer og går.. er jeg hjemme hender det jeg bare går i undertøyet, alt annet blir for klamt og varmt :P

Yes, har hatt det hele tiden føler jeg. Kommer og går.. er jeg hjemme hender det jeg bare går i undertøyet, alt annet blir for klamt og varmt :p

Haha samme her, etter jeg har dusja og stelt meg må jeg bare legge meg flatt foran en vifte på soverommet sånn jeg ikke renner bort.

Vanligvis er jeg kronisk kald på beina,ergo jeg fryser lett.. Men i svangerskapet har jeg vært ekstremt varm på beina,hele tida! Og det er jammen ubehagelig det å... Samt at å våkne drivsvett på natta er helt vanlig nå om dagen :p

Oktober 2014 <3

I går kveld rant svetten av meg når jeg satt i stua, måtte hente hen håndvifte jeg hadde kjøpt i spania for en del år siden. Var herlig å få litt luft på ansiktet.

Er vanligvis veldig kald av meg, fryser året rundt, og bruker ull året rundt, men i svansgerskapet har termometeret skrudd seg opp ti hakk, så nå er det heller vanskelig å finne en behagelig temperatur jeg klarer meg i :p

Back
Topp