hetetokter

Twilight

Forumet er livet
noen sm har fått det??????

er kald og fryser hele tiden jeg... jeg har ikke fått det enda

husker du når dem kom sist?

nope!![&:]har ikke fått dt..

ORIGINAL: anevictoria

Eg har maaasse og har hatt da lenge! veldig slitande!

har hørt at det er veldig slitsomt. og siden vi skal gå gravid litt av sommeren kan det jo være kjempevarmt

Jeg er en frysepinn til vanlig, men etter jeg ble gravid så er jeg konstant varm [:'(]
Om nettene her ligger jeg oppå dyna og peser som en hval, mens sambo kan ligge å fryse under dyna ved siden av meg..

Har også opplevd hetetokter på dagen ja. Helt vanvittig følelse egentlig..

off ja... eg ser kje akkurat fram te sommaren.. hehe :) godt me bare ska vera her heima.. her pleie kje fina vere slå inn før i august.. då e da vertfall på da finaste og varmaste her. Men da e vertfall ikkje nåke kjekkt me dei hete toktene! off.. ver gla viss dåke sleppe da  ja!!!

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Men at vil dere si at vi er høygravide nå?
eller hvor tid sier vi det fra?[:)]

Uke 34 tror jeg..

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Ok![:D][:D]
Kanskje jeg ikke går høygravid![:-][:-] Joda, håper det![:D]

Før uke 36 blir vel sett på som prematur tror jeg..
Etter uke 34 gjør de hvertfall ingenting for å stoppe fødselen om den skulle sette igang.

Håper selv jeg føder i uke 37-38 [;)]

fikk det her om dagen. fryktelig ekkelt! Var ute å kjørte litt med sambo, da jeg plutselig begynnte å svette som en griiiis...ble skikkelig uvel.. gikk sånn opp og ned i over en halv time.. måtte bare hjem å legge meg [:'(]

jeg har blitt kjempe varm,har alltid vært en frysepinne!!!
spesielt om natta,orker ikke ha på meg dyna engang,og har en kjempe tynn sommerdyne...!

Jeg hadde litt hetetokter da jeg var i Thailand. Men kjenner at jeg generelt er varmere enn jeg pleier. Før frøys jeg jo hele tiden, nå er tempen fin. [:)]

I hvilken uke er det vanlig å føde? Er det 38 eller 40?

ORIGINAL: E.R.A.

I hvilken uke er det vanlig å føde? Er det 38 eller 40?

I fødselsboken står det:

Uke 27-: 1%
Uke 28-36: 7,5%
Uke 38: 14,4%
Uke 39: 23,1%
Uke 40: 26,2%
Uke 41: 15,9%
Uke 42: 5,7%
Uke 43+: 0,2%

Back
Topp