Hetetokter :P

Ellabella92

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er det flere som er utrolig varme for tiden? Bare jeg går til bussen kjennes det ut som jeg har løpt en time - dritvarm! Og når andre sitter i ullgenser sitter jeg i singlett! Pleier heller å være blant de som fryser enn de som er varme så det er litt uvant :P

Høres ganske godt ut egentlig for her fryser jeg som vanlig :p
Vi kan bytte litt ;)

Jeg er veldig kald av meg til vanlig men nå er jeg bare blitt helt ekstremt kald ! Sist var jeg skikkelig varm så håper jeg kommer dit snart ;)

Jeg er mye varmere enn jeg pleier! Det slo meg her om dagen at jeg ikke er kald på beina lenger, og jeg er ALLTID kald på beina :D ikke fyrer jeg så mye i peisen som jeg pleier heller :) herlig! :joyful:

Har forresten dette noe med kroppstemperaturen å gjøre..? Jeg målte tempen min her i forrige uke (skulle teste et nytt øretermometer på jobb) og hadde en temp på 37,7 :eek: er ganske sikker på at jeg ligger under 37 til vanlig :p

Jeg er også ekstremt kald :) leste en plass at det blir gutt om man fryser på beina. Kanskje dere varme får jente og vi kalde gutt :)

Er det flere som er utrolig varme for tiden? Bare jeg går til bussen kjennes det ut som jeg har løpt en time - dritvarm! Og når andre sitter i ullgenser sitter jeg i singlett! Pleier heller å være blant de som fryser enn de som er varme så det er litt uvant :P
Jaaaa, så voldsomt til hetetokter, hehe :-D Skal ikke mye rørelse til før en brenner. Er nok hormoner :-D Og så plutselig når jeg har vært rolig ei stund kan jeg bli så frossen at ugh :-P

Har forresten dette noe med kroppstemperaturen å gjøre..? Jeg målte tempen min her i forrige uke (skulle teste et nytt øretermometer på jobb) og hadde en temp på 37,7 :eek: er ganske sikker på at jeg ligger under 37 til vanlig :p
Jeg har også temp omkring 37,5 for tiden. Trur det var sånn i forrige svangerskapene også.

Jeg er også ekstremt kald :) leste en plass at det blir gutt om man fryser på beina. Kanskje dere varme får jente og vi kalde gutt :)
Oi, det har jo vært spennende å føle med på fremover om det stemmer. Som jeg skrev over har jeg mer en nok av hetetokter, men på kveldene er det nesten så jeg får neglesprett på tærne hvis jeg sitter i ro litt lenge...brrrr. Sitter ofte med føttene godt planta på ei lammeskinnspute :-D

Er det flere som er utrolig varme for tiden? Bare jeg går til bussen kjennes det ut som jeg har løpt en time - dritvarm! Og når andre sitter i ullgenser sitter jeg i singlett! Pleier heller å være blant de som fryser enn de som er varme så det er litt uvant :p

Jeg er veldig varm for tiden, eller det kommer og går veldig da.. :P Men jeg merker helt klart at jeg plutselig blir veldig varm.

Jeg er definitivt mer varm enn jeg pleier.

Googlet det, og fant dette:

FORHØYET TEMPERATUR
Rett før eggløsningen går temperaturen opp med minst en halv grad. Når man har blitt gravid fortsetter denne økningen holder seg dersom man har blitt gravid, derfor kan dette være et tegn på at man har blitt gravid.

FRYSE
Noen opplever å fryse ganske kraftig, særlig i de første ukene rett etter at de har blitt gravide. Dette er fordi kroppens temperatur har økt og kroppen jobber for å holde varmen oppe. Det gir seg som oftest rundt uke 12, da mange isteden opplever å være varme isteden. En sier hun begynte å fryse rett etter at hun var ferdig med å spise.

Jeg er ekstremt kald om dagen! Sliter med å få varmen i meg. Litt slitsomt :(

Back
Topp