Hesten min er hjemme igjen

her er snuppa mi... blei stort bilde men det bilde siden ville ikke lage mindre bilder[:@][:@]
tror det tar litt langt tid og ri til sandfjord!kjører henne mest jeg vettu for hu er jo en traver rir bare for og ha muskler foran i bogen!

Ookei, har null komma nix peiling på hest jeg [:D]  Fin hest du har! Får få meg en hest jeg også [;)] Vi har en ekstra bod her som den kan stå i om vinteren [8D]

trenger jo litt større plass en liten bod

alltid sagt at araber ikke var helt min type, men så fant jeg denne nydelige jenta, selv om hun var en god blanding da
blanding av shagya araber, araber, ponni og 1/4 traver

Det var litt av en blanding...hihi [:)] Fin var hun.. Fint å blande araber med diverse hester for å foredle de..
Jeg er blitt helt frelst i amerikansk quarter horse, holder på å spare nå [:)][:)][:)]
Kjekt med så masse hestejenter!! BV er BEST!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: bagheera

quarter horse

de er nyyyydelige[:D]
skal du få en fra amerika da?
hørt om de som henter de derfra.
Planen var å impotere en fra Danmark (en annen plass jeg har jobbet), da vet jeg at jeg får kvalitet. De har vært så dyre i Norge, men ser nå etterhvert at de kommer mer og mer i Norge også og til bedre priser. [8D] Jeg gleder meg!!! Skikkelig rolige intelligente hester [:)] kansje vi skulle hatt et ridetreff heller hihi [:D][:D][:D]

her et bilde av hesten min.fant bare disse to[:D]er ikke av hele hesten da,men bedre enn ingenting[:)]

Å så fin han var da [:)] Hva slags hest er det??

Det var synd jeg ikke hadde anledning til å komme på treffet i Sandefjord!
Kunne jo alltids spent hesten for vogna og kjørt en tur vi! [;)]

ORIGINAL: ludri

Å så fin han var da [:)] Hva slags hest er det??

irsk sportsponni[:D]4 år gammel.måler godt over 150cm.kjøpte han nå nylig.han ble først kjøpt av rideskolen der jeg jobber,men han var ikke noe rideskole hest.ble sur og grinete.så jeg kjøpte han[:D]han er så herlig.

Back
Topp