Hesten min er hjemme igjen

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
I dag var jeg å henta hesten min av han hestetreneren som har hatt henne i to uker. Han har lært henne å ikke ver redd for å løfte bakbena (hadde et særiøst problem der..) Kjempe dyktig kar [:)]
Så i morgen begynner jeg å ri henne inn, gleder meg masse. [:)]

Å så heldig du er[;)] Gøy å få di tilbake når det er den veien[:)] Jeg satt akkurat min ut på beite nå, så blir nok en stund til det blir ridning på meg[:'(]

Å, så moro! [:D]

Jeg var "hestejente" i min ungdom, men det er fryktelig lenge siden jeg har ridd nå... [:(] Har veldig lyst til å ta opp den hobbyen igjen! [:)]

ORIGINAL: lillemila

Å så heldig du er[;)] Gøy å få di tilbake når det er den veien[:)] Jeg satt akkurat min ut på beite nå, så blir nok en stund til det blir ridning på meg[:'(]
min oxo står på beite nå!! blir ikke no ridning på meg før i august!

Så bra, godt å få henne tilbake "reparert" og fin [;)][:D]

ORIGINAL: Therese og Mats

ORIGINAL: lillemila

min oxo står på beite nå!! blir ikke no ridning på meg før i august!

Deilig å få di på beite, men er enda bedre å få di hjem[:)] Skal bare ha min på beite noen uker da men.

er det sååå mange heste jenter hr inne??? jeg driver også med hest[:D] hvilke hester har dere?[;)]

ORIGINAL: bagheera

jeg hadde en flott araberblanding[:)]
men måtte nødslakte henne[:(]

offoff..måtte nødslakte selv i fjor..den danske varmblodshesten min klarte å knekke beinet på beite[&:]så solgte jeg føllet etter henne rett før det  sjedde.jett om jeg angra på det da[&:] men har kjøpt meg ny nå nettopp da[:D] en herlig irsk sportsponni som måler over 150(så det er ikke ponni)[8D]

Jeg har en 14 år gammel islandshest, bare for tur og morro[;)]
Kozer meg så utrolig masse i stallen, så har jeg med datteren min på 1,5 år og rir. Kjempe stas[:)]

varmblods traver har jeg!

ORIGINAL: ludri

I dag var jeg å henta hesten min av han hestetreneren som har hatt henne i to uker. Han har lært henne å ikke ver redd for å løfte bakbena (hadde et særiøst problem der..) Kjempe dyktig kar [:)]
Så i morgen begynner jeg å ri henne inn, gleder meg masse. [:)]
hvordan hest har du???

Detter er en uregistrert kaldblodstraver som jeg fikk gratis da hun var åring. Hun var villhest og ikke håndtert av mennesker.. Har jobba masse med henne og hun er blitt en super hest [;)] Hadde bare problemer med å få henne til å løfte bakbeina (jeg ble sparket da jeg var gravid og fikk helt sperre for å løfte de igjen) Nå er hun fixa av en prof. (Ole Johannesen) [:D] Hun går på sommerbeite rett utfor vinduet mitt [:D][:D] 

Nå ser jeg meg om etter en Amerikansk Quarter (er westernrytter) [;)]

ORIGINAL: bagheera

ååå har du bildet av henne?

jeg vil ha ny hest, men akkuratt nå har jeg hendene fulle hehe[:D]

nei,ikke ¨her nå,men jeg skal i stallen imorgen,kan ta da[:D]

Så fin hun er. Er jo akkurat makan til Pippis hest jo [:D]

Her er min kaldblodsgutt [:)]

Kjempefin hest Camilla N. Kan du ikke ta han og ungen med på treffet i Sandefjord så får vi hilse på alle tre[8D] Gjelder forøvrig Ludri og Therese også [;)]

Blir kanskje langt å ri, men gurimalla så hyggelig det blir[:D]

Her sitter jeg på henne i dag. Første gang noen er på hennes rygg [:D] Gikk utrolig bra!! Så fin araber Bagheera og fin kaldblodsgutt også [8D]
Jeg har jobbet med arabere i mange år, har hatt en hingst selv og jobbet på et stort araber stutteri i Danmark [:)]

Back
Topp