HEST

Frøken Happy

Glad i forumet
Er det noen med hest her? hvordan er det å ha hest å ha små barn samtidig? skal kjøpe meg hest men ikke nda bare lurer hvordan dere gjør det?Takk for all svar på forhånd[:)][:)][:)][:)][:)]

det har jeg også lurt på,mest når jeg gikk gravid å ikke viste hvordan rutinene kom til å bli.

men har venninder med hest og barn,ser travelt ut men det går jo.spørs hva man legger opp til selv tror jeg.men det er jo veldig mye utgifter i mnd itillegg til barn da[8|]

jeg var helt bestemt på å få meg hest igjen etter at jenta vår hadde komt,eller iallefall begynne med sporten igjen.men...her sitter jeg å har nok med babyen,hund,mann og hjem[:D]

men en gang,når barna blir litt større,da skal jeg ha hest igjen[;)][:)]

savner frykteli å holde på med dette[8|] gleder meg til å begynne igjen[:)]

jeg også...blir helt syk nå når høsten kommer....det er nå vi altid pleide å ta inn hestene fra sommer beite.åååå det var så koselig.gå i stallen å stelle å dulle med hestene for kvelden,mens det er mørk å surt ute[:D]*mimmrer tilbake til gammle dager*[&o]

ORIGINAL: arween

Er det noen med hest her? hvordan er det å ha hest å ha små barn samtidig? skal kjøpe meg hest men ikke nda bare lurer hvordan dere gjør det?Takk for all svar på forhånd[:)][:)][:)][:)][:)]

hvilken hest er det du vil kjøpe da[:)]

Jeg er jammen ikke sikker..tenker på en rolig døl..vil ha en hest både jeg å jentungen kan bruke...men drømmen er en holsteiner[:)][:)]  håper jeg får det en dag..  jeg liker å bruke hesten til det meste,turridning,sprang å dressur ,vil  ha en alsidig hest[:)]  enn du vilken hest kunne du tenkt deg?

holsteiner er jo kjempe flotte[:)]har hatt en tung døl selv en gang,men jeg liker bedre di litt mer "sprettne"typene.hadde araber sist og var veldig fornøyd med han.han var ikke så spinkel som mangen av dem er,noe jeg syns va positivt.

eller en fullblods/varblods kunne jeg tenke meg[:)]

Back
Topp