HERREMINI!!

Guria

Elsker forumet
Neida, jeg er ikke gravid [:D] MEN, jeg skal ikke vente på å få starte opp til høsten! For plutselig i dag kom det brev fra St.Olavs med tittelen "Innkalling til behandling", videre stod det: Det er viktig at dere tar kontakt med oss så snart som mulig etter mottakelse av dette brevet.

Er jeg glad eller? [:D]

Vet jeg får svar i morgen, men hvor raskt tror dere jeg kan komme i gang? Hadde mensen forrige lørdag, så er altså på dag 9 i syklusen min.. Skal til Spania i mai, så håper ikke det skaper trøbbel..

Dette var skikkelig uventet! Å så gla jeg er!! Dette må da i allefall bety at det blir forsøk før sommeren da?? Sant ja?? [:D][:D][:D] *håpe håpe*

Åå, så spennande:D:D

Det kan jo se slik ut da, lykke til i morgen, men du kan jo ta nesespray i Spania da[:D]

Så fantastiske nyheter!![:)] Det kan absolutt virke som du kan begynne nå snart ja, blir spennende å høre i morgen[:)]

Hadde vært skikkelig morro om vi fikk et forsøk før sommeren. Men, vi har jo forberedt oss på at det blir til høsten. Prøver å tenke at det fortsatt kan være aktuelt, at det er det de vil fortelle i morgen når jeg ringer. Men, ble liksom litt positiv da det sto skrevet at det var innkallelse til behandling.. Jaja, det brevet gjorde iallefall min mandag litt koseligere, også på 9 mnd dagen for ekteskapet vårt. Hehe, en liten gave liksom [;)]

Så spennende da Guria! Håper dere kan komme raskt igang. Du er på dag 9 nå sier du. Det betyr at om du er heldig så kan du begynne med spray ca 25-26 april, og sprøyter ca 9. mai. Det kan jo krasje litt med ferie da... Når reiser dere og hvor lenge skal dere være borte?

OMG !!! Det var litt av en beskjed å få[:D]
Venter spent på å høre mer detaljer imorgen[:)]

Så spennende da! Håper dere kommer fort igang og at du snart kan holde en positiv test i hånden [:D]

ORIGINAL: enlitenen

Spennende! Håper dere får komme igang før sommeren![:D]

ORIGINAL: babyT?

Så spennende da Guria! Håper dere kan komme raskt igang. Du er på dag 9 nå sier du. Det betyr at om du er heldig så kan du begynne med spray ca 25-26 april, og sprøyter ca 9. mai. Det kan jo krasje litt med ferie da... Når reiser dere og hvor lenge skal dere være borte?

Vi reiser på ferie 10. mai og er tilbake 17. mai.. Får nevne dette i morgen, OM de nå skulle fortelle oss at vi får starte opp nå.. [:)] Skal fortelle mer i morgen, nå må jeg køye.. Har tidligvakt og da må jeg ta 06.15 bussen til jobb.. gjesp..

Snakkes i morgen damer! [:)]

Ååå så spennende da. Håper dere kan sette igang snart da.
Lykke til imorra. [:)]

Back
Topp