Essmeralda
Forelsket i forumet
Jeg er så sliten på kveldene!!!![X(][8|][X(][8|][:@]
gidder nesten ikke gjøre noenting! har egentlig bare mest lyst til å gå å legge meg!
kan ikke huske at jeg var så sliten i starten sist.... [8|]
men mulig det har med saken å gjøre at jeg har en ettåring i tillegg til 100% jobb nå.....[8D]
åååååååååååååååååå
jeg skulle ha gjort så masse husarbeid nå!!![:'(][:'(][:'(]
gidder nesten ikke gjøre noenting! har egentlig bare mest lyst til å gå å legge meg!
kan ikke huske at jeg var så sliten i starten sist.... [8|]
men mulig det har med saken å gjøre at jeg har en ettåring i tillegg til 100% jobb nå.....[8D]
åååååååååååååååååå
jeg skulle ha gjort så masse husarbeid nå!!![:'(][:'(][:'(]