herrejesus!

Essmeralda

Forelsket i forumet
Jeg er så sliten på kveldene!!!![X(][8|][X(][8|][:@]

gidder nesten ikke gjøre noenting! har egentlig bare mest lyst til å gå å legge meg!
kan ikke huske at jeg var så sliten i starten sist.... [8|]
men mulig det har med saken å gjøre at jeg har en ettåring i tillegg til 100% jobb nå.....[8D]

åååååååååååååååååå
jeg skulle ha gjort så masse husarbeid nå!!![:'(][:'(][:'(]
 
kjenner meg godt igjenn...
han er nå 2,5 min da, men jobber jo fullt å er alene i ukedagene...er tuuuuungt!!!
la meg 21.30 i går[8D]
 
*Nikker med* Kjenner virkelig igjen følelsen! Får dårlig samvittighet for at ting flyter litt rundt her, men er helt utslitt når kvelden kommer!! [>:] 
 
ORIGINAL: mawii

*Nikker med* Kjenner virkelig igjen følelsen! Får dårlig samvittighet for at ting flyter litt rundt her, men er helt utslitt når kvelden kommer!! [>:] 


*nikker voldsomt jeg også*

Har sagt til meg selv hver dag at : "idag skal det vaskes"... Har ikke blitt gjort! Men imorgen SKAL det vaskes[8D]
 
ORIGINAL: mawii

*Nikker med* Kjenner virkelig igjen følelsen! Får dårlig samvittighet for at ting flyter litt rundt her, men er helt utslitt når kvelden kommer!! [>:] 


signerer denne, er akkurat sånn her å[:-]
 
Huffja. Ikke så mye som blir gjort her heller med en overaktiv 7-måndling i hus. Reiser seg opp etter alt som er osv.

Men jeg jobber jo ikke da, så får puslet litt mens jeg er hjemme med henne. Men har en klesvask i maskinen som vel strengt tatt bør få en ny runde før de henges opp.. [:'(]
 
ORIGINAL: mawii

*Nikker med* Kjenner virkelig igjen følelsen! Får dårlig samvittighet for at ting flyter litt rundt her, men er helt utslitt når kvelden kommer!! [>:] 


kan vel signere denne jeg også! [:o]
 
Akkurat sånn her og.
HAr jo en etåring i hus jeg og, men sambo tar jo veldig mye av arbeidet med henne fr tida...
Legger meg innen kl 21 hver dag og sover 2-3 timer på dagen itillegg[&:] hehe
Nå er jeg blitt forskjøla itillegg...passer skikkelig dårlig nå[:@]

På fredag skal jeg ha snuppa hele dagen(foruten når hu er i bhg) OG hele lørdagen, så blir nok ganske sliten da. Elsker jo å være med snuppa mi, men liker ikke å være alene med henne for tida. For jeg er så mye kvalm og slapp....og føler ikke jeg gir ho det ho trenger
 
huff ja kjenner meg veldig igjen. har lagt med halv ti noen dager.. helt utslitt, og har plutselig begynt å bli såå dårlig på kveldene. skikkelig kvalm. kan ikke huske det var sånn sist.
 
Back
Topp