Herreguuuuuuuud!!!

Stibli

Forumet er livet
Har nettopp bestilt TO brudekjoler og dress til sambo, for den nette sum av 4526,-! Egentlig sykt billig, men ikke fullt så billig dersom det er crap og pengene flyr ut vinduet + at jeg må kjøpe ny kjole til 15.200,- her! [X(][X(][:o][:o][:-][8|][X(] 

Nervene er allerede på plass, og jeg må vente i 3-4-5-6 uker før jeg får vite om de er verdt pengene. Hello, nervevrak!

Kryss fingrene for at jeg får et luksusproblem når kjolene kommer!

[:o][:o][:o]

ORIGINAL: Sidney

Oi, så spennende!!![:D]

To brudekjoler?!
Krysser fingrene for at de passer tipptopp og at du slipper å kjøpe deg kjole til 15 000 her! [:D](herreguuuud det er dyrt!!!)

Haha ja, TO faktisk! [:D]

1. Jeg klarte ikke å bestemme meg [:-]
2. Det var så billig (780,- pr stk) at det ikke er så mye å tape (håper jeg [X(])
3. Dobbelt så stor sannsynlighet for at ihvertfall EN av de er fin OG passer [8D]

Følte det var 3 gode grunner [X(]

ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma

spenendes, jk dress?

Stemmer [:)]

Guri, så spennende!![:D] Regner med at begge kjolene er helt fantastiske på deg, søta!!
Gleder meg til bildeeee!![8D]

ååå [:)]  spennende!!!   Håper de er kjempe fine, og at du får et luksusproblem fordi du ikke klarer å velge  [;)][;)][;)] Og om du må fikse på noe, så blir det uansett mye billigere enn å kjøpe en til 15 000...

Lykke til med forberdelsene [:)][:)][:)]

ORIGINAL: stibli

ORIGINAL: Sidney

Oi, så spennende!!![:D]

To brudekjoler?!
Krysser fingrene for at de passer tipptopp og at du slipper å kjøpe deg kjole til 15 000 her! [:D](herreguuuud det er dyrt!!!)

Haha ja, TO faktisk! [:D]

1. Jeg klarte ikke å bestemme meg [:-]
2. Det var så billig (780,- pr stk) at det ikke er så mye å tape (håper jeg [X(])
3. Dobbelt så stor sannsynlighet for at ihvertfall EN av de er fin OG passer [8D]

Følte det var 3 gode grunner [X(]

hehe,du er så søt da[:D] krysser fingrene for at de blir perfect!

ORIGINAL: SindreSinMamma

Hihi, to stk faktisk[8D] Håper virkelig du blir like fornøyd som meg!![:D]
Gleder meg også til å se bilde av deg

[:-]

DET håper jeg også! [:D]

Har knapt sovet i natt, så det spørs hvordan dette skal gå! [X(]

SindreSinMamma

Haha, du altså![8D] Kan bli noen lange uker på deg fremover da forstår jeg!
Fikk mail etter 4 dager om at min kjole var klar. Tok noen uker før jeg fikk den da. Tar kanskje litt lenger tid meg deg da, men det går utrolig kjapt!!

Må nok smøre meg med tålmodighet ja, siden vi bestilte så mye. Men det går nok bra, er bare de første dagene angre-følelsen er STERK [8D]

Det ble 2 Maggie Sottero-kjoler faktisk, så jeg får jo håpe at det ligger til navnet og blir like bra som din [;)]

[:D]Gleder meg til bildeee[:D]

Eg trur nok du blir fornøyd [:D] (*Krysser fingrer*)
Eg va hvertfall fornøyd med mine derfra [:D]

Runt samme pris som me betalte, men eg hadde slør, underskjørt, smykke i tilleg til kjolen (og ikkje 2 kjoler [;)])

Vil GJERNE se link til kjolene !!!!!!! [8D]

ORIGINAL: MinKO

Runt samme pris som me betalte, men eg hadde slør, underskjørt, smykke i tilleg til kjolen (og ikkje 2 kjoler [;)])

Sånn, la ut sneakpeak on the other side nuh [;)]

ORIGINAL: stibli

ORIGINAL: MinKO

Sånn, la ut sneakpeak on the other side nuh [;)]

Ooooh *løper inn*

wow så billig!!! hvor da?

Gleder meg til bilde![:)]

he he så nå at det var jkdress[:D]

Back
Topp