Herreguuuud!

Lenore1983

Gift med forumet
MAI 2013
Okei... Jeg var ute på sjalabais med noen venner på lørdag. Det var karaoke og greier. Jeg ble utsatt for et ganske grovt bakholdsangrep og "måtte" opp og synge... Greit det. Det som ikke er så greit er at dette viste seg å være kvalifisering til finalen i nordhordalandsmesterskapet i karaoke. Jeg ble en av to som gikk videre til den lokale finalen (det er en felles finale tilslutt). Ha ha.... Den lokale finalen er 7!!! mai!!! Skal jeg bare trekke meg? Jeg har jo ikke driiiitlyst å synge i en konkurranse liksom. Blir det teit? 

Hvor skal det holdes?? Kan heie jeg[:D][8D]

Og hvis alle febbissene som er i Bergen er med får du jo den heiagjengen[:D][:D]

Så gøy da[:)] Bli med. Det er jo den opplevelsen da. Hehe. Kan jo ikke skade. Og du kan jo ikke være dårlig til å synge[;)]

Ha ha, landstreff på den lokale puben på Valestrand, he he[:D] Tror vi hadde fått litt problemer med logistikken, he he...[:D]

ORIGINAL: Lenore1983

Ha ha, landstreff på den lokale puben på Valestrand, he he[:D] Tror vi hadde fått litt problemer med logistikken, he he...[:D]

[:D][:D]Hadde vært artig det du:P Jeg bor jo rett på andre siden[;)]

Ha ha, ja det vet jeg[:D] Men på en lørdag slutter fergen å gå kl halv seks[8D] Da måtte vi ha skaffet en gooood gjeng med sjåfører som kunne fraktet landstreffgjengen tilbake til byn[:D]

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Go for it. [:D] Jeg heier gjerne på deg. [8D]

Søta[:D]

ORIGINAL: Lenore1983

Ha ha, ja det vet jeg[:D] Men på en lørdag slutter fergen å gå kl halv seks[8D] Da måtte vi ha skaffet en gooood gjeng med sjåfører som kunne fraktet landstreffgjengen tilbake til byn[:D]

Sååå tidlig[8|] hmm ikke bra! Skal ikke være lett, men hadde sikkert gått på ett vis[;)][:D]

Alt går hvis man vil... [;)]

Joooo, jeg taper en lørdag med febbissene!!! Jeg klarer ikke å se hvordan det skal være verdt det å skjemme meg ut foran en haug med folk heller[&:]

Eeeeeeeeeeeh. Det er jo LT-helgen. [&:] Men... hvis du har lyst å dra på den tingen, så får vi febbisser leie en robåt eller noe så vi kan følge etter deg! [8D]

ORIGINAL: Trone

Eeeeeeeeeeeh. Det er jo LT-helgen. [&:] Men... hvis du har lyst å dra på den tingen, så får vi febbisser leie en robåt eller noe så vi kan følge etter deg! [8D]

He he he... Ja det var det da [:)] Lyst å lyst liksom.... Jeg får se litt hvem som går videre fra de andre kvalifiseringsrundene... Hvis de er skikkelig dårlige kan jeg jo troppe opp og gjøre mitt og så reise til byn og treffe dere etterpå[:)] Hvis de er veldig flinke så dropper jeg ut, he he[:D]

Hoi! Når kl er det? Og hvor lenge varer det? GRATTIS!!!! [:D] (Men krysser fingrene for at det kommer noe i veien for arrangørene så de må utsette eller fremskynde finalen, hihihi! Vil at du skal få med deg begge deler)

Og du har nydelig sangstemme, så jeg tror du kan stikke av med seiern!

ORIGINAL: Escuro

Hoi! Når kl er det? Og hvor lenge varer det? GRATTIS!!!! [:D] (Men krysser fingrene for at det kommer noe i veien for arrangørene så de må utsette eller fremskynde finalen, hihihi! Vil at du skal få med deg begge deler)

Og du har nydelig sangstemme, så jeg tror du kan stikke av med seiern!

Jeg vet ikke tidspunkt enda, men jeg skal undersøke litt.... Og takk for komplimentet, men jeg tror nok ikke jeg kan vinne[:)]

Joda, men vi er ikke helt isolerte på en øde øy fordi om, he he[:D] Vi har bro også, men det er 15-20 min unna der jeg og puben befinner oss[:)] Dessuten er det veldig dårlig busstilbud i helgene, men jeg tror det går en buss i 22.30 tiden til byn, så jeg skal sjekke litt opp[:)]

Vi får se vi får se[:)] Kanskje jeg klarer å ordne meg en sjåfør sånn at jeg kan springe inn og delta og joine dere i skapelig tid, he he[:)] Hvis ikke det går an tror jeg at jeg dropper karaoken altså!

Back
Topp