HERREGUUUUD JENTER

nope. du var for rask å komme tilbake. [8D]

[X(] Okay,jeg markerte hele forumet som lest,så slipper jeg å få dårlig samvittighet,hoste..

ALLE NYE: GRATULERER,alle dere andre,god jul,hehe [8D]

skal du ikke se bort i fra ;)

regner i grunn med det[:-]
derfor vet jeg ikke om jeg tørr gå på kjøkkenet...
Liker ikke gå glipp av ting som skjer [8|]

det er bra :) vi liker det vi og [:D]

Hoho [8D][8D][8D]

Okay,jeg stikker STRAX asså,hehe er pasta,grateng,pølse ting dings vi har til middag,hehe skal bare gratineres,så har det ikke travelt.....enda.....5min.....til......[8D]

alt det der tar jo ikke så lang tid da[8D]
men har en tanke: enn om ALLE lager middag omtrent samtidig her inne nå? Så er det ikke er igjen noen jenter her inne som kan lage tråder som vi går glipp av...
La oss si det er greit å lage middag og spise fra 15.30-16.00
Kan jo legge inn tissepauser også feks: fra hel hver time, til fem over hel, så kan vi gå på do lixom...

Da får vi jo TOTAL oversikt[8D][8D]

ja, ikke sant.. noe må vi jo gjøre. men hva med de som er på jobb på dagen å de som er på jobb på kvelden?? [:-]

lol [8D]

ser jo at jeg hadde fått problem med å holde tidsskjemaet da, klokka på pcn min er lixom kvart over 3.. dn driver å stiller seg tilbake en time i tide og utide *knurrr*
Så da hadde jeg sitti her alene ved middagstider allfall[:-]

ORIGINAL: maja88

ja, ikke sant.. noe må vi jo gjøre. men hva med de som er på jobb på dagen å de som er på jobb på kvelden?? [:-]

Syns de egentlig bare kan melde seg ut da, kan ikke ha usynkroniserte folk her inne [:-][8D]

hehe.. eg jobbe turnus. sent enkelte dager å tidlig andre dager.. melder meg ikke ut.. får med meg alt uansett eg [:D]
bare sitter her en liten stund før eg snakker og får med meg alt [;)]

ORIGINAL: maja88

hehe.. eg jobbe turnus. sent enkelte dager å tidlig andre dager.. melder meg ikke ut.. får med meg alt uansett eg [:D]
bare sitter her en liten stund før eg snakker og får med meg alt [;)]

hihi[8D] nei vil ikke at noen skal melde seg ut herifra, med mindre de har tenkt å skape ufred da[:'(]

nei, de som skaper ufred kan bare pakke å dra.. [:'(]

Back
Topp