Herreguuud!!

noen som har link til den som gikk igår på tv??? jeg fikk ikke sett den på tv igår...
å tv2 sumo vil ikke funke [:'(]

Jeg forstår ikke dilemmaet. Operer så begge overlever. Et barns liv er da mer verdt enn morens evne til å gå.. [:(][:(]  Uff.. 

ORIGINAL: Sicily

Jeg forstår ikke dilemmaet. Operer så begge overlever. Et barns liv er da mer verdt enn morens evne til å gå.. [:(][:(]  Uff.. 

Var det virkelig nødvendig å skrive, med tanke på oss som ikke har fått sett episoden enda??

ORIGINAL: Japso

**

Var det virkelig nødvendig å skrive, med tanke på oss som ikke har fått sett episoden enda??

Tydeligvis vanskelig for noen å tenke så langt..[8|]

ORIGINAL: Gollemor

**

Åh, du hellige hengekøye. Det er en TV-SERIE!

**

ehh... so fucking what? handler om å ha litt respekt for andre lell.

ORIGINAL: lillefot

ORIGINAL: MilliVanilli

ORIGINAL: Sidney

Hvit skrift noen?[:)]

Dell dør[:(] Maya og babyen overlever.

Charlotte og Cooper forlover seg

**

ehh... so fucking what? handler om å ha litt respekt for andre lell.

Jeg har da ikke avslørt noe om utfallet eller plottet.. Man får jo likevel "glede" av episoden. Seriøst..

åh, huff den var forferdelig ja....[:(]

men tror dere det siste som skjedde der med addison var en drøm? Er lenge siden jeg så den, men det var noe med ... og ... om de ble sammen eller om hu drømte....?

[:(][:(][:(]

ORIGINAL: ilabom

Gud så forferdelig trist [:(][:(][:(][:(]

Hvilken sesong og episode er det?

??????????????????? må se..[8D]

fant det................

Siden alle syntes det var så trist, så var jeg kjempespent! Ventet og ventet. Så jo det obvious, men regnte ikke med det var DET som var så trist. Men, det var det altså. Nope, kilte ikke i tårekanalen en gang[8|]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Siden alle syntes det var så trist, så var jeg kjempespent! Ventet og ventet. Så jo det obvious, men regnte ikke med det var DET som var så trist. Men, det var det altså. Nope, kilte ikke i tårekanalen en gang[8|]

Det bare spruta hos meg da de måtte fortelle det til dattera hans.. Også lever jeg meg mye inn i det mens jeg ser. [8D]

finn bare til og m episode 23. er det siste?

Hvilken sesong og episode er det???
Hvor finner jeg de..?..

Back
Topp