Herreguuud

Jeg donerer gjerne 5-10 kg - så mulig vi må lage to nye personer...[8|][8D]

3 nye trivelige tjukkaser. Kommer til å bli smashing

æ har åsså 10 kg!!

d her m å amme bort kiloan som ho ene sa t mæ på barsel, e seriøst KUN crap...

ORIGINAL: maikaen

æ har åsså 10 kg!!

d her m å amme bort kiloan som ho ene sa t mæ på barsel, e seriøst KUN crap...

Det kunn æ ha fortælt dæ graaatis [8D]

ja æ kan ikkje fatte ka d e slags crap å servere t nån som nettopp har fødd å ligg der m etterie å greier[:'(]

bare tull at man ammer bort de søte små ekstra kiloene ja, for nå har jeg fullamma i over 3 mnd
og her sitter de som støpt... litt av et slit å få de av[8|]
Kanskje jeg ikke har lov til å klage siden jeg sittr å trøkker i meg snopet som er igjen fra brusdagsfeiringa...

ORIGINAL: Cile_mor

bare tull at man ammer bort de søte små ekstra kiloene ja, for nå har jeg fullamma i over 3 mnd
Kanskje jeg ikke har lov til å klage siden jeg sittr å trøkker i meg snopet som er igjen fra brusdagsfeiringa...

Joda, det har du. For amming som slankemetode innebærer nemlig en god del snop for å få i seg nok kalorier sånn at kroppen ikke går i sjokk når kiloene raser av, så klaaag i vei [8D]

Ja for no BULL sier jeg bare[:o]Jeg har per dags dato ikke sett no virkning av amminga her igårn nei..og snuppa er 7 mnd[:-]Men det kan jo som sagt ha noe med hva jeg trøkker i meg også da..vanvittig søthunger når man ammer har jeg funnet ut.[8D]

ORIGINAL: Julita

ORIGINAL: Cile_mor

Joda, det har du. For amming som slankemetode innebærer nemlig en god del snop for å få i seg nok kalorier sånn at kroppen ikke går i sjokk når kiloene raser av, så klaaag i vei [8D]

phuuu... det var godt å vite at jeg kan klage[8D]
tror ikke det er noen fare for at kroppen min går inn i sjokk - for jeg er flink til å spise for å unngå slike hendelser[8D][;)]

tummen upp for det [8D][:D]

Back
Topp