Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg fant helsekortet mitt fra da jeg var gravid med S. Og i uke 40+4 veide jeg 1 kilo mindre enn jeg gjør i dag, 26 uker på vei . Og djezlouise jeg husker hvor lenge jeg plagdes med de overflødige kiloene da.. Hvordan i vide verden skal det gå denne gangen [&:][&:]
I hear you... de ekstra kiloene er noe dritt å bli kvitt[:@]
Jeg la på meg mye mer denne gangen enn da jeg gikk med M - typ 7 kg mer
å gjett om de siste 4 kg sitter som støpt... blir jo deppa av å ikke få på meg buksene som sklei på
1 mnd etter jeg fikk Martin[&o]
Men jeg skjønner at du får skrekken, siden du har ei god stund igjen ennå...
Og så blir jeg biiittelitt redd når V sier at han skal få meg i form på no time. For det høres rett og slett litt for slitsomt ut. Når han var gymlærer på ungd.skolen gikk han under navnet gym-nazien [8|]
ohhh gym-nazien... det var kallenavnet sitt det[8|][8D]
men greit å ha en som vi hjelpe deg å komme tilbake til ditt "gamle" deg,
selv om det blir hardt og slitsomt.
Her var jeg übermotivert med 30 day shred, men etter 15 dager med trening så falt jeg av lasset desverre[&o]
Hohoho... Med 4 unger og to små snupper så skal du se du løper av deg noen ekstra kilo på null komma svisj! [;)] ellers så får du joine meg i jojoslank.no! [:'(]
Ja, de sier vel at det finnes ingenting som heter overvektige tvillingmødre - så vi får satse på at det er sant [8D]. Vi blir sikkert sendt på boot-camp, Hjørdis. 3 harde uker på Finnmarksvidda med V i hælene [8D][&:]
Jeg vil også være med på bootcamp.....[&o][:'(][:D]
Menne jeg tror ikke de kiloene sitter lenge med firesmå nei, du blir nok slank som bare det så fort som bare det Julita, å ja....det kommer nok til å kjempeslitsomt, men mest kos!![:D]
HÅHÅ! Bootcamp i juni og TourdeFrance i juli?? [&:][8D][8|][:o][8D][:D]
Menneh altsåeh.. Jeg har visst en sånn ti-femten kilo ekstra jeg og. VI kunne jo gått sammen og laget et helt nytt VOKSENT menneske med alle kiloene vi er villige til å gi fra oss joh!! [8|][8D]
Åååå, 10 kg som skal av her og!!! Målet mitt er 5 til jul og 5 til sommeren igjen.. Fine meg neste sommer, hehe.. [;)] Kan vi ikke ha en tråd her som begynner 1.august for oss som ikke er gravide - så kan julita hoppe på etter fødselen [;)]
Tuborghilda
Lett at det hørtes ut som en knallidé om en slank-Tuborghilda tråd. Jeg skal åpne meieri, pumpe meg mens jeg sitter og racer avgårde på spinningsykkelen
Hohoho...jg er med på slankebølgen fra august av!!!Med nazitrenerlover til Julita eller ikke.Jeg MÅ!!![&:][8D]
Jeg vurderer å begynne på håndball igjen jeg[8|]Lurer på om elitelaget til Byåsen vil ha en småfet nesten ubrukelig høyreback fra høsten av???[8|]