• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Herregud

Lica76

Glad i forumet
kor gravid du ser ut... Det va altså kommentaren frå min mann i kveld[:-] Herlig. Kor normalt er det å bli så stor så fort då??? Kan i alle fall berre gløyme å skjule det for folk ja..

Forrige svangerskap fikk jeg skikkelig mage i uke 8, men den forsvant igjen etter ei uke[:D] Bare luft her[:)]

Satser hardt på det samme her då.. va på slektstreff i går, ble ferska av nesten alle der...

Jeg har noe helt enormt med luft i min mage, den ser mega gravid ut[&:][:)] og det stikker mye i puppene, og areola har blitt mørkere

ORIGINAL: June_1

Jeg har noe helt enormt med luft i min mage, den ser mega gravid ut[&:][:)] og det stikker mye i puppene, og areola har blitt mørkere

kjenne igjen den der ja...

Har skikkelig mage om kvelden! ser ut som jeg er 3 mnd på vei, og er jo bare 5+3[:-] men om morgenen er den stort sett flat igjen[:(] Vil ha, vil ha!!

Fikk ikke mage før rundt uke 20 sist.. Men føler meg veldig oppblåst allerede;)

ORIGINAL: mamsiapril

så kjekt med mage..!!;) har fått litt mage eg og.. håpe berre da e liv der inne..

ORIGINAL: Gampeguri

Fikk ikke mage før rundt uke 20 sist.. Men føler meg veldig oppblåst allerede;)

Signerer den.

ha fått antydning te mage ja.. e ganske slank, så d syntes godt [:'(]
bekymra for at nån bi å an d snart. vil ikke folk ska veta d før etter di berømte 12.
sist gang fekk eg ikke antydning te mage før eg va 4-5 mnd på vei [&:]

Eg kjenner at eg godt kunne venta nåkken veker til før eg såg sånn ut ja...[:-]

Samme her....
ORIGINAL: tinemor fra sula

he ikkje anntydning te mage en gang berre kvalpefette etter odin[:D]

ORIGINAL: thinkerbella

Tror magen blir fort nok stor og i veien, så jeg higer ikke så veldig etter det:)

Enig, ikke forandret jeg da, men er ikke sånn supertynn akkurat heller[:)] Ang luft i magen, det hadde jeg mye av sist, men som tips, hvis dere ikke gjør det allerede er det lurt å bevege seg mest mulig, gå tur el, + drikke biola[:)] Biola er forresten også bra for fosteret, den minsker sjansen for allergier[;)]

Back
Topp