herregud

teba

Gift med forumet
faen..blir så irritert avogtil inne på generelt..går jo faktisk ikkje an å svare på ein tråd ein gang uten at ein skal få beskjed om å ikkje legge opp til diskusjon!!! ka feiler der inne enkelte dager!!!??

merkeleg at ikkje ein av morderatorene kan vere på i helga......

Ja, enkelte der inne er vel hårsåre!! Så du hadde sletta deler av tråden, så jeg fikk ikke med meg alt. Ikke bry deg!!!

ja det er sant som du seier..enkelte har faktisk ikkje gangsyn i det heile!! men men..la oss holde denne terminklubben fri for slikt vas!![:D]

Jepp[:D][;)]

Jeg har gitt opp hele generelt, jeg, det er ALT for mange tråder der som hører hjemme på skravleforumet (som jo er for diskusjoner "som ikke er direkte knyttet til svangerskap og barn") - mesteparten av trådene på generelt er helt uniteressant og jeg gidder ikke bla meg gjennom side på side med skravling for å finne de få trådene som faktisk handler om "babyting"...

Men her på terminklubben er det bra [:D]

Har jeg gått glipp av noe????

Virker som den metale alderen er LITT lavere der enn her inne..og takk og pris for det!! [:)]

er vi meir tolerante da eller..er begynt å skygge bra unna generelt i grunnen,er der kun når vi er lite folk herinne
er best her med oss!![:D]

Er aldri inne på generelt lenger jeg.... er bare her i januarklubben og litt på svangerskap[:D]

Back
Topp