herregud...

Dollface

Forumet er livet
VIP
rumpa mi er limt fast i stolen her... [&:]

jeg har en milliard ting å gjøre før vi reiser klokka fire, og det eneste jeg har gjort er å lage ferdig kortet til MTF og satt på en vask...

gaaaaaaaaaaah!!!

Limfjerner anyone? [8|]

Har ikke limfjerner, men kommer gjerne bort og tar bilde av deg

Kunne trengt litt limfjerner selv!

Har tusen ting jeg skulle gjort, men her sitter jeg.

Pell deg til helsike vek DOLLY.. [:@][:@]
Vil ikke se deg her inne nå..[8D]
Gjør alt du skal å kom tilbake å fortell meg hva du har gjort[:D]

Sliter med det samme selv!![&:]

ORIGINAL: Tvilling74

Okei.. jeg har satt over en klesvask, jeg har brettet tøy, jeg har pakket mitt og tobias sitt tøy og toalettsaker, jeg har satt madrassen hans til lufting over helga mens vi er borte, jeg har satt over oppvaskmaskinen og ryddet kjøkkenbenken, jeg har ryddet opp lekene i stua, jeg har pakket med meg ingredienser til boller og gele til bursdagen på søndag, jeg har ordnet kaffeproduksjon til søndag og nå skal jeg opp på sørlandssenteret og kjøpe tøfler til tobias, samt sende av gårde to brev.  Samt bære bagasje og reiseseng ned i bilen, så den er klar til vi reiser etterpå... [:D]

Good enough for you? [8D][8D]

ORIGINAL: Dollface™

Okei.. jeg har satt over en klesvask, jeg har brettet tøy, jeg har pakket mitt og tobias sitt tøy og toalettsaker, jeg har satt madrassen hans til lufting over helga mens vi er borte, jeg har satt over oppvaskmaskinen og ryddet kjøkkenbenken, jeg har ryddet opp lekene i stua, jeg har pakket med meg ingredienser til boller og gele til bursdagen på søndag, jeg har ordnet kaffeproduksjon til søndag og nå skal jeg opp på sørlandssenteret og kjøpe tøfler til tobias, samt sende av gårde to brev.  Samt bære bagasje og reiseseng ned i bilen, så den er klar til vi reiser etterpå... [:D]

Det er jenta si det..
Jeg har bare kjørt Noah i barnehagen idag jeg, ellers har jeg ligget som ett slagt på sofan..

Du må ha ei kjempe fin helg da[:)]

ORIGINAL: Dollface™

Det er jenta si det..
Jeg har bare kjørt Noah i barnehagen idag jeg, ellers har jeg ligget som ett slagt på sofan..

Du må ha ei kjempe fin helg da[:)]

takker og neier - du også [:D]

da har jeg forresten i tillegg vært på senteret og kjøpt mascara, tøfler til tobias og middag [8D]
så nå sitter han på fanget mitt og gafler fiskekaker med ketchup.. og promper som en helt.. [:'(]

Back
Topp