herregud!!!

heheeh..hahaha..hohohoh.. GOD PÅSKE!![:D][:D]

Det er 100 gode grunner til å være hjemme i påska, eller finne noen med ordentlig hytte [:D]

Ta med masse våtservieter så du kan vaske deg litt vaffal.....[8D] Misunner deg virkelig ikke, og er glad jeg slipper svette lukt og fett hår[:D] *koserseghjemmeidusjen* og *nyterådritepådoutenfrostskader*[:)]

ORIGINAL: *Gitte87*

å det er jo så deilig!!!
elsker camping[:D][:D][:D]

tenk så koslig da, etter at Tobias har lagt seg, tenne masse levende lys og spise godteri å bare kose seg[:)]

finnes ikke noe bedre!!!

SIGN!!! Skulle gjerne gjort det samme!!!

Hihihi...som å høre meg selv. Men blir sikkert kjempekos da...!! God gammeldags primitiv hygge....[;)]

du får kose deg da.. Vi å skal på hytta, men der er det dusj å innedo, vann osv.. til å med flislagt bad osv.. gleder meg jeg[;)]

Skulle gjerne tatt over for deg jeg, hytteturer er jo kjempekos!
I allefall når det ikke dreier seg om så mange dagene[8D]

ORIGINAL: linda83

kos deg i de møkkete klærne og det fette håret, digg når det begynner å klø og sånt.[8D]

god påske!!!!

trur dåke vil få en fin tur,eg.[:)]  ingen har dødd av å ikkje dusje kvar dag. håret kan du vaske i kaldt vann og våtservietter og en god deoderant fikser resten.   eg skal ikkje påstå at eg syns utedo er moro,men det er bedre enn bak en busk[;)]  og tobias vil jo sikkert herje villmann der og falle i koma på kvelden, fram med en masse stearinlys og vips, romantisk kvalitetstid med darlingen[8D][;)] 

ta med laken og dyne i tillegg til soveposen,så kan du velge etter kordan det ser ut der.

tenk positivt og ha en skikkelig god tur!!![;)][:D][:D][:D][:D]

Husk å ta med en øks så du får hugget hull i isen slik at du kan hente vann. Og det med lukt fra utedassen er ingen fare. Alt fryser til is mens du fortsatt sitter og trøkker.

Eneste ulempen er den akutte faren for blærebetennelse, men det løser du med å bruke tykke ulltruser med et lite tissehull i.

Lykke til med en vidunderlig påskeferie[8D]

ORIGINAL: *Gitte87*

å det er jo så deilig!!!
elsker camping[:D][:D][:D]

tenk så koslig da, etter at Tobias har lagt seg, tenne masse levende lys og spise godteri å bare kose seg[:)]

finnes ikke noe bedre!!!

Back
Topp