Herregud...

Er det mulig?  :wideyed:

Huff! Fæl historie, men godt at alt viste seg å være bra <3

Hørt om det samme før. Reagerer mest på at hun tok barnet med på undersøkelsen egentlig. [emoji85]

Huff.. ja godt alt var bra❤️ Det er jo en grunn til at man ikke skal ta med barn.

Fy så ekkelt.. :(

Stakkars mennesker:( Og fader for en lege:wideyed: Burde jo ikke vært mulig å ta så forbanna feil!

Så utrolig forferdelig :( stakkars! Vet så godt hvordan det er å få en feil forferdelig nyhet. Som viser seg å være feil, etter at man har grått og hatt den verste dagen i sitt liv.

Det tar tid å komme over det..

Ja, det er virkelig helt forferdelig!! Men jeg tenker hun var fantastisk heldig som likevel har babyen sin, jeg <3 men det er ufattelig at noe sånt kan skje..

Hørt om det samme før. Reagerer mest på at hun tok barnet med på undersøkelsen egentlig. [emoji85]

Hun trodde jo inderst inne at alt var bra, og tok derfor denne gang med datteren...Dette var jo den 3. Ultralyden dette svangerskapet.

Bra at alt sto bra til like vell :D

Jeg har selv våre på tidlig ul fått bekreftet hjerteslag og bestilt ny TUL for og ta med søsken for og se baby før den ordinære UL. Har heldigvis aldri opplevd en sånn UL time. Stakars folk :o

Hun trodde jo inderst inne at alt var bra, og tok derfor denne gang med datteren...Dette var jo den 3. Ultralyden dette svangerskapet.

Bra at alt sto bra til like vell :D

Jeg har selv våre på tidlig ul fått bekreftet hjerteslag og bestilt ny TUL for og ta med søsken for og se baby før den ordinære UL. Har heldigvis aldri opplevd en sånn UL time. Stakars folk :o
Joda, men man vet jo aldri. Vi var på flere TUL i forrige svangerskap, og fikk først beskjed på OUL om at det var noe som ikke helt stemte, så jeg kommer aldri til å ha med barn på ultralyd, for plutselig skjer det noe man ikke venter seg.

Og så synes jeg ikke man trenger å gå til avisen med alt. [emoji85] Har hørt om sånne tilfeller før, sånt bør ikke skje, men det kan gjøre det. Det er jo en grunn til at de alltid sjekker med UL før de foretar utskrapning på sykehuset.

Joda, men man vet jo aldri. Vi var på flere TUL i forrige svangerskap, og fikk først beskjed på OUL om at det var noe som ikke helt stemte, så jeg kommer aldri til å ha med barn på ultralyd, for plutselig skjer det noe man ikke venter seg.

Og så synes jeg ikke man trenger å gå til avisen med alt. [emoji85] Har hørt om sånne tilfeller før, sånt bør ikke skje, men det kan gjøre det. Det er jo en grunn til at de alltid sjekker med UL før de foretar utskrapning på sykehuset.

Hos meg ble det i vår oppdaget MA på fostermedisink senter på stort sykehus (rutinekontroll), sendt derfra med et brev i hånda og måtte selv kontakte lokalsykehus... (helt forferdelig å sitte 4 timer i bil å selv måtte ringe hikstende og be om å få gjennomført abort...) dro til lokalsykehus, fikk tabletter som jeg tok hjemme, styrtblødning hjemme etter 1.5 dag, ambulanse til sykehus, nye tabletter og aborterte på sykehuset. Ble aldri tatt noen sjekk annet enn den ene jordmora ved fostermedisin som utførte 1. ultralyden. Nå ble den lille målt til 10 uker og jeg skulle vært 13-14 uker så hun så nok rett altså, men alikevel angrer jeg på at jeg ikke ba dem følge rutinene og få det dobbeltsjekket av lege...

Jeg har også hørt at sånt har forekommet før. Og synes så absolutt de alltid skulle følge rutiner, for at ting skal går riktig for seg.
Tenk om noen får en utskraping som ikke var nødvendig...

Jeg tok private UL først også en ny privat ul, for at søsken skulle bli involvert, og knytte seg til lille i magen.
Har ikke angret en dag på det :)
Men min minste var jo 9 år...

Søsken kan jo få se bildene etterpå, så jeg skjønner ikke helt hvorfor de må være med på selve undersøkelsen for å "knytte seg til den lille i magen".

Back
Topp