Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tydeligvis  Er det mulig? 
Ja grusomt å få en sånn beskjed Godt det var liv alikevelHuff! Fæl historie, men godt at alt viste seg å være bra <3
Hørt om det samme før. Reagerer mest på at hun tok barnet med på undersøkelsen egentlig. [emoji85]
Joda, men man vet jo aldri. Vi var på flere TUL i forrige svangerskap, og fikk først beskjed på OUL om at det var noe som ikke helt stemte, så jeg kommer aldri til å ha med barn på ultralyd, for plutselig skjer det noe man ikke venter seg.Hun trodde jo inderst inne at alt var bra, og tok derfor denne gang med datteren...Dette var jo den 3. Ultralyden dette svangerskapet.
Bra at alt sto bra til like vell
Jeg har selv våre på tidlig ul fått bekreftet hjerteslag og bestilt ny TUL for og ta med søsken for og se baby før den ordinære UL. Har heldigvis aldri opplevd en sånn UL time. Stakars folk
Joda, men man vet jo aldri. Vi var på flere TUL i forrige svangerskap, og fikk først beskjed på OUL om at det var noe som ikke helt stemte, så jeg kommer aldri til å ha med barn på ultralyd, for plutselig skjer det noe man ikke venter seg.
Og så synes jeg ikke man trenger å gå til avisen med alt. [emoji85] Har hørt om sånne tilfeller før, sånt bør ikke skje, men det kan gjøre det. Det er jo en grunn til at de alltid sjekker med UL før de foretar utskrapning på sykehuset.