Herregud!

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Nå vil jeg bare skrike !!!
Det fjør så himmla vondt bak i ryggen å stråler sånn at foten klarer ikke å bære meg :(
Måtte nesten ha hjelp ut fra jobb :(

Det var leit :( bekken? God bedring!!

Ischiasnerven? Ikke uvanlig det... Har du fått noen råd mot det? Jeg synes det er tidlig å begynne å streve med dette nå...

Jeg får ikke lov å gjøre noe. Eller minst mulig heter det vell :)
Ja det er tidlig men desverre så har det begynnt :(
Men mellomste så var bekkenet låst før uke 12
Så syntes jeg denne gangen har klart meg godt siden jeg enda er i 50% jobb :)

Hjelper det å tøye litt, eller har du ikke blitt bedt om å prøve det? Utoverrotasjon i hofta? Jeg har også stadig små låsninger i bekkenet - bak på hofta, sannsynligvis ikke relatert til graviditet, og heldigvis uten stråling til benet. Jeg har fått beskjed om å tøye utsiden av hofta pga dette. Og jeg vet at tøyning i utoverrotasjon kan hjelpe for en del tilfeller av isjias. Men jeg vet ikke om det hjelper dersom isjiasnerven i klem skyldes graviditet og/eller bekkenlåsning. Dette er litt i nærheten av mine fagområder, det er derfor jeg er nysgjerrig på hva du har blitt anbefalt. Din egen behandler vet nok best hva som passer for akkurat deg!

Jeg har ikke fått noe øvelser enda.
Jeg får masjasje. Å det å gå der i fra er himmelsk. Hele den dagen er jeg helt fin men så kommer det krypende tilbake .. Så jeg må få sambo til å få massert opp igjen.
Jo mer foten min belastes jo verre blir det å har gjort litt mer på jobb i dag enn jeg sikkert burde :/
Er vandt med å være over alt å gjøre alt å ingenting :/ men nå må alt gjøres sent å jeg må fordele opp alt å ikke minst jeg må ha mye mer hjelp enn hva jeg liker å be om :(

Vi har ett hus som må males. Sambo driver å maler alene, i tillegg til at han har en kompis som trenger hjelp på gården å en far som konstant maser.
Jeg vill så gjerne hjelpe han å ikke være den som ikke kan noe :(

Oj dette er vel hvorfor du ikke kan finne på noe :( det var leit å høre. Har mye bekken og rygg plager jeg også og vet hvor forferdelig det er :/

Skulle ønske vi kunne blåse på både kropp og såre følelser. Hjelper det å huske på at det overhodet er din feil at kollegaer og samboer må jobbe ekstra? Jeg er sikker på at de gjerne ville gjort enda mer on det kunne fikset smertene dine.

Skulle ønske vi kunne blåse på både kropp og såre følelser. Hjelper det å huske på at det overhodet er din feil at kollegaer og samboer må jobbe ekstra? Jeg er sikker på at de gjerne ville gjort enda mer on det kunne fikset smertene dine.
Det er det jeg å er sikker på. Jeg vet at både på jobb å spesielt her hjemme vill de gjøre alt for meg jeg har venninner å familie som stiller bare jeg sier jeg trenger hjelp. Men det hjelper ikke når jeg er så himmla sta.
Jeg vill heller hjelpe alle andre :/.
Å liker hvertfall ikke å mase på andre..

Nå vil jeg bare skrike !!!
Det fjør så himmla vondt bak i ryggen å stråler sånn at foten klarer ikke å bære meg :(
Måtte nesten ha hjelp ut fra jobb :(

Jeg hadde det helt likt i sånn 2 uker for 2 uker siden, men jeg begynte å svømme sånn 1 gang i uken. Og jeg merker sjeldent det nå :)

Anbefaler også svømming - venninnen fikk beskjed av legen at det kombinert med massasje var ideelt

Back
Topp