Nei, skal klare dette på egenhånd!har ikke røykt siden jeg fikk positiv test søndags kveld
så går på frem!
Det tviler jeg ikke på, dette får du til. En liten spire i magen må jo være verdens største motivasjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, skal klare dette på egenhånd!har ikke røykt siden jeg fikk positiv test søndags kveld
så går på frem!
Jeg sliter, og når jeg sliter sliter sambo også...Fikk positiv test på onsdag, tok min "siste" røyk på torsdag, men må desverre innrømme at jeg siden da har tydd til snus når "det står på som verst". Tar "bare" 2-3 poser snus om dagen, men skal droppe denne også så fort som jeg klarer. Nå blir jeg vell skutt regner jeg med......
Skal ikke skyte deg, men oppfordre deg til å ikke begynne med snus! Du er avhengig før du vet ordet!
Jeg sluttet å røyke for 6 år siden, skal ikke si det var lett, men merket jo ganske fort at det gjorde underverker for pusten og at røyk lukter. Hadde ikke særlig fysiske symptomer.
Jeg var så dum at jeg begynte å snuse. Dette måtte jeg slutte med nå.
Jeg har kontroll og kommer ikke til å sprekke, men syns forsatt det er trist å slutte å snuse. Med røykingen var jeg lettet når jeg hadde full kontroll.
For meg har det vært MYE hardere å slutte med snus enn med røyk. Og som sagt; plutselig er du avhengig!
Kutt ut all nikotinen! Du klarer det! Du demper ikke røykesuget med snus, du mater bare suget ditt. Hvis du har planer om å slutte helt blir det hardt uansett, bedre å bare bli ferdig med det
Masse lykke til![]()
Tusen takkvil jo ikke utsette den lille for noe slikt, så er jo ett lett valg
er bare så utrolig utfordrende til tider
![]()
Jeg sliter veldig med snusen! Når jeg fant ut av at jeg var gravid forrige gang, så klarte jeg å slutte på dagen! Det var vanskelig, men dette er verre... Jeg MÅ ta meg selv i nakkeskinnet nå, og slutte helt!!!
Lykke til!!du kommer til å klare det!!
Ja, har kjøpt meg onico nå.. Den smaker helt forferdelig!! Klarer nesten ikke beskrive det!! Er det forskjellige smaker fra de du bestiller på nettet?Jeg gikk over på snus uten nikotin og tobakk. Det gjør det mye lettere for meg, føler jeg snuser men skader ikke tassen. Kjøper på nett fra Sverige, siden Norge bare har onico original (som jeg har funnet i alle fall)
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Ja, har kjøpt meg onico nå.. Den smaker helt forferdelig!! Klarer nesten ikke beskrive det!! Er det forskjellige smaker fra de du bestiller på nettet?![]()
...Jeg har hørt at onico er mye værre for tenner og tannkjøtt enn det snus er.
Derfor har jeg droppet å prøve det. Heller litt ekstra sug enn stygge tenner
Dette sier jeg kun for å drepe gleden deresNeida, men seriøst jenter. Onico inneholder ikke noe dere er avhengig av. Hvorfor kaste vekk pengene på det? Dere kan likegodt ta litt dopapir under leppen
Jeg finner hjelp i "slutta" appen og i det å kjenne på suget. Når jeg får et sug så prøver jeg å kjenne etter hvor jeg faktisk kjenner det - fremfor å irritere meg over. Til nå har jeg kommet frem til at tanken på å være lenge uten snus var værre enn deg faktisk er! Føler meg også litt sterk når jeg ikke gir etter
Det er forsatt kjipt å ha lagt snusen på hylla, men man vet jo at det er til det beste (for barnets helse, for ens egen helse, for lommeboken).
Suget blir mindre og mindre og mindre, plutselig forsvinner det kanskje helt?