Herregud!

TenkerPåNr2 <3

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Trodde at når man hadde så god grunn til å slutte å røyke at det skulle bli lett! Men neida! Knasker mandariner for harde livet for å prøve å dempe røyksuget :p var ikke helt forberedt på å slutte enda, men må man så må man :) andre som sliter med det samme? :)

Så flink du er, stå på. Tenk på den lille spiren i magen. Dette klarer du fint :)
Jeg har aldri røyk så jeg kan dessverre ikke vite hvordan du har det :p

Så utrolig bra at du spiser frukt i stedet for å røyke! :-)

Jeg røyker ikke, men vil gjerne heie på deg! :)

*Taster på app på mobilen*

Dette klarer du sikkert helt fint.
eg har hørt at den boken en ikke røyker skal hjelpe, og gulrøtter :D

Jeg også sluttet nå når jeg fikk positiv test. Er ikke lett men det går. Lettere for hver dag. Men jeg har blitt matvrak, spiser hele tiden for å dempe suget:P

Jeg også sluttet nå når jeg fikk positiv test. Er ikke lett men det går. Lettere for hver dag. Men jeg har blitt matvrak, spiser hele tiden for å dempe suget:P
Hehe! Er det jeg å gjør, men holder meg til mandariner ;) la på meg så mye sist da jeg spiste alt mulig, å det skal jeg ikke gjøre denne gangen :p

Jeg dliter også:( prøver så godt jeg kan, men får det ikke til:(

Gutt sept 2010 prøver på nr 2:)
Pp3
Jeg må holde meg unna alle som røyker. Sambo har sluttet han også heldigvis, men fant ut at jeg får legge det sosiale liv frem til det verste går over :) får jeg det til, får du det til :) er drit vanskelig til å begynne med, men er bare å slite seg gjennom den første uken:) finn på ting som distraherer, spis noe frukt når man blir røykesyk osv :) :)

Jeg må holde meg unna alle som røyker. Sambo har sluttet han også heldigvis, men fant ut at jeg får legge det sosiale liv frem til det verste går over :) får jeg det til, får du det til :) er drit vanskelig til å begynne med, men er bare å slite seg gjennom den første uken:) finn på ting som distraherer, spis noe frukt når man blir røykesyk osv :) :)
Jeg klarte å slutte litt tideligere i år, men da hadde jeg en sånn el sigarett... Har ikke turt å bruke den nå:( viljen min er sykt dårlig:( men takk for oppmuntring:) får se om jeg finner noe jeg kan momse på:)

Gutt sept 2010 prøver på nr 2:)
Pp3

Ønsker deg lykke til!

Hei! Nå sniker jeg veldig men jeg må bare si - Hold ut!!! Begge to, hooold ut!

Jeg klarte ikke og slutte i svangerskapet. Røyka tre røyk om dagen, eller en i uka - alt etter som. Hadde d sinsykt tøft, med ett forhold som var på vei til Hell, og en toårig som sleit meg ut, itilegg til at alle andre rundt meg røyka og egentlig bagatelliserte det.
Jeg slutta den dagen jentungen ble født, og vet dere - jeg angrer HVER ENESTE DAG! Føler meg svak, som en forferdelig mamma og kan ikke forstå hvordan jeg kunne ta den røyken.
Man streber alltid etter og gjøre det beste for barna sine, men hvorfor gjelder ikke det inni magen og?
Om barnet mitt feiler noe så vil jeg skylde på meg sjøl resten av livet.

Dere klarer det:) Om 2-3 uker så blir det så mye lettere!

Hei! Nå sniker jeg veldig men jeg må bare si - Hold ut!!! Begge to, hooold ut!

Jeg klarte ikke og slutte i svangerskapet. Røyka tre røyk om dagen, eller en i uka - alt etter som. Hadde d sinsykt tøft, med ett forhold som var på vei til Hell, og en toårig som sleit meg ut, itilegg til at alle andre rundt meg røyka og egentlig bagatelliserte det.
Jeg slutta den dagen jentungen ble født, og vet dere - jeg angrer HVER ENESTE DAG! Føler meg svak, som en forferdelig mamma og kan ikke forstå hvordan jeg kunne ta den røyken.
Man streber alltid etter og gjøre det beste for barna sine, men hvorfor gjelder ikke det inni magen og?
Om barnet mitt feiler noe så vil jeg skylde på meg sjøl resten av livet.

Dere klarer det:) Om 2-3 uker så blir det så mye lettere!
Skal klare det :) klarte det sist, men det er jo snart 7 år siden :) men ingen forandringer denne gang :) røyken ble kastet da jeg fikk positiv test :)

Eg slutta 2 dager etter positiv test, (måtte bare røyke de 3 siste røykene).. Men nå har jeg aldri vert en "storrøyker", jeg røyka kansje mellom 3-6 om dagen å kunne fint gå dagsavis uten.. Jeg er suuuperheldig for jeg har aldri (iløpet av de 10åra) følt meg "avhengig" sån at det er vansklig å slutte.. Så her går de bare fint, vert uten i 6 dager nå :-) jeg heier også på dere!! :-D

Jeg har vært røykfri i fire dager nå, det e kjempetungt til tider, men det går :) prøv å tenk på deg selv som en mentalt sterk person som klarer æ slutt i motsetning til de som fortsetter å røyke :) heier på deg jeg!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg sluttet å røyke for 8 år siden, og det som hjalp meg da var boken "Endelig ikke-røyker". Anbefaler den!

Samboeren min fikk noen tabletter av legen som han skulle ta, de hjalp for han. Men trur ikke du skal ta de når du prøver å bli gravid :)

Samboeren min fikk noen tabletter av legen som han skulle ta, de hjalp for han. Men trur ikke du skal ta de når du prøver å bli gravid :)
Nei, skal klare dette på egenhånd! :) har ikke røykt siden jeg fikk positiv test søndags kveld :) så går på frem!

Back
Topp