Herregud...

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Som jeg kjeder meg ikveld..
Samboeren min har lagt seg for han er dårlig.. Fått spy sjuka [:'(]

Så nå sitter jeg her da å kjeder vettet av meg...

Får ikke sove jeg så det gidder jeg ikke gitt..

Kjeder meg jeg også. Må komme meg ut av datastolen å begynne å vaske ned kjøkkenet. Men kjenner jeg meg selv riktig blir det til at jeg sitter her en goooood stund ja

Ja det kan jeg godt skjønne.. For å vaske er jo møkk kjedelig.. Får vaskehjelp her imorgen vi.. [:)]
Så jeg slipper å tenke på det...

Det er godt noen har det ja!!! Jeg vil også ha vaskehjelp [:(] Men svigermor kommer for å vaske ned resten jeg ikke klarer å ta. Hun er vaskekjærring på en barneskole. Så det skal bli godt med hjelp. Merker jeg blir utrolig fort sliten.
ORIGINAL: Tvilling74

Ja det kan jeg godt skjønne.. For å vaske er jo møkk kjedelig.. Får vaskehjelp her imorgen vi.. [:)]

ORIGINAL: miri23

Det er godt noen har det ja!!! Jeg vil også ha vaskehjelp [:(] Men svigermor kommer for å vaske ned resten jeg ikke klarer å ta. Hun er vaskekjærring på en barneskole. Så det skal bli godt med hjelp. Merker jeg blir utrolig fort sliten.
ORIGINAL: Tvilling74

Ja det er det jeg oxo merker at jeg blir.. Det er svigers som kommer hit oxo da.. HUn er oxo vaskekjærring.. Så det er igrun ganske deilig.. Å så er det jo helt gratis [:)]

Ja det er vel det beste at det er gratis.
Men hun hjelper meg kun denne gangen tenker jeg. Tviler på hun drar 2-3 timer for å vaske hjemme hos meg. Får prøve å være enda mer snill mot henne så kanskje hun gjør det [:D] Hadde vært kjekt det.

Ja det spørs vel om hun orker/gidder å reise så langt.. Mine bor bare 20 min unna oss.. Så da er det jo greit..

har veldig snille svigerforeldre. Nå kommer de helt fra Rakkestad til sandnes for å hjelpe. Veldig snille svigerforeldre. Er stolt av dem. Så skulle ikke forundra meg at hun hadde kommet for å vaske litt og lage god middag til oss

Så hyggelig da..

Mine er oxo kjempe snille.. Aldri hatt så snille svigerforeldre før jeg..

Blir skikkelig bortskjemp her.. Kansje ikke så rart heller.. Samboer er enebarn og det er første barnebarn som kommer..

Så svigers kommer fra Rakkestad ja.. Har bodd ikke så langt derfra jeg.. Bodd på Mysen og i Trøgstad hvis det sier deg noe?

sier meg litt... Har hørt at trøkkstad er skikkelig harry. det er det eneste. hehe.

Er ikke så veldig godt kjent der. Men har sett litt mens jeg har vært der borte.

Det er digg med koselige svigerforeldre. Det skal vi virkelig være stolte av [:)]

ORIGINAL: miri23

sier meg litt... Har hørt at trøkkstad er skikkelig harry. det er det eneste. hehe.

Er ikke så veldig godt kjent der. Men har sett litt mens jeg har vært der borte.

Det er digg med koselige svigerforeldre. Det skal vi virkelig være stolte av [:)]

Ja trøgstad er ikke akkurat stedet jeg vil flytte tilbake til akkurat..
Er mere stolt av svigerforeldrene min, enn hva jeg er av min mor.. Hun hadde ikke giddet å kommet å hjulpet meg med ting og tang.. Greit nok hun bor i Kristiansand..Men hadde sikkert ikke gjort det selv om hun hadde bodd i nabo huset..

Snufs.... Måtte bare skryte litt her.... jeg ER vaskekjerring for andre jeg....snufs
Vil å ha!!!

blir ikke trøtt idag, tror kroppen min begynner å stille seg inn i ammemodus.

det virker sånn ja..... kroppen reagerte på akkurat samme måte sist svangerskap. greit nok det egentlig, men det blir jo lange kvelder når sambo har lagt seg

Ja kvelden blir veldig laaaaaaaang når jeg sitter i naborommet og høre han snorker ivei der inne..
God vi har 2 etg og 2 soverom.. Ett ihver etg.. Så i natt som så mange andre netter forsvinner jeg ned på gjesterommet...[:@]

kvelden blir veldig lang også med tanke på at jeg våkner igjen kl seks imorgen tidlig, det er slitsomt. blæra er ikke det den engang var[:D] jeg får bare sove i min seng jeg da, men da er den jo deilig og varm når jeg skal legge meg da[;)]

Du er jo heldig du hvis du bare våkner i 6 tiden.. Jeg våkner flere ganger om natten jeg..Å da kjennes det ut som jeg ikke har vært på do på mange timer..Utrolig hvor mye det fylles opp iløpet av ett par timer..

ja det er ganske fasinerende. uansett hvor lite jeg drikker på kvelden, så skulle man tro jeg hadde drukket mange liter på morgenen

Ja jeg prøver å ikke drikke så mye om kveldene,men er ikke så lett..Jeg tørster så mye etter at jeg ble gravid..

Back
Topp