HERREGUD!!!

mammamaja

Elsker forumet
http://www.dinbaby.com/forum/thread/8360991

nederst på siden:

Slutta selv med alt dop for 5 år siden. Vil ikke anbefalt å røyke en joint, men medisinsk sett er det faktisk mye værre å drikke alkohol.
Selv om jeg ikke gjør det selv lengre, ville jeg heller tatt en joint en sjelden gang enn 1 glass alkohol.

herregud at det går ann.. oppfordre til å ta seg en joint under sv..

Sjokka jeg!! Ikke mulig å vurdere det engang etter min mening!! Null respekt for livet i magen![:@]

ORIGINAL: Pivi

Sjokka jeg!! Ikke mulig å vurdere det engang etter min mening!! Null respekt for livet i magen![:@]

Enig!!![:'(][:@] provoserende...!!!!

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Pivi

Enig!!![:'(][:@] provoserende...!!!!

Ja, fyttigrisen!! er d mulig?? Blir så irritert og provosert av sånne egoister som bare tenker på seg selv og sitt, og rett å slett ikke tenker lengre enn til nesetippen sin.. [:'(][:@][&:] argh..

Uff ! Blir rent redd jeg ... Stakkars små babyer !

Dette fikk meg til å miste munn og mæle... Hvordan er det mulig å sitte der å oppfordre gravide til å røyke en joint under sv, istedet for å drikke?? Herregud, klarer de virkelig ikke å la det være noen av delene i 9 mnd?? Jeg ville aldri gjort noe sånt mot barnet mitt, stakkars!

Kan ikke forstå meg på sånne. Noen mødre sitter og klager over barna sine som er hypre eller feiler noe... Tenker de ikke lenger??[:@] Skjønner de ikke at det spiller inn at de har røyka vanlig røyk, joint, eller drukket? ARG!!!

Back
Topp